צילומי “ליגת הצדק” מתקרבים לקיצם

בן אפלק בחליפת באטמן החדשה מתוך "ליגת הצדק" (קרדיט: זאק סניידר \ טוויטר) בן אפלק בחליפת באטמן החדשה מתוך “ליגת הצדק” (קרדיט: זאק סניידר טוויטר)

אמש (ד’) פרסם זאק סניידר (Zack Snyder) בחשבון הטוויטר שלו שצילומי “ליגת הצדק” (Justice League) נמצאים בישורת האחרונה שלהם. “ליגת הצדק” יהיה ההמשך הישיר של סרטו הקודם של סניידר, “באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק” (Batman V Superman: Dawn of Justice), ויהיה הסרט החשוב ביותר עד עכשיו למימוש היקום הקולנועי של גיבורי הקומיקס של DC.

כל הסצנות עם החליפה החדשה של באטמן, המכונה “חליפת העטלף הטקטית” (Tactical Batsuit), כבר צולמו. לכבוד ציון מאורע זה העלה סניידר תמונה של בן אפלק (Ben Affleck) בחליפה המדוברת. החליפה, המצוידת בין השאר גם במשקפי-שמש רציניים למראה, דומה מאד לחליפה שלבש האביר האפל בחלום שלו ב”שחר הצדק”. זה הגיוני, כיוון שאותו חלום הציץ לעתיד קודר בו סופרמן הוא הנבל. הופעת החליפה רומזת, בין השאר, שעתיד זה מתקרב.

צילומי הסרט מתקרבים לסיומם, אך ההפקה רחוקה מלהסתיים. עד ליציאה המיוחלת של הסרט למסכים יש עוד מעל שנה, זמן לעריכה ופוסט-פרודקשן. דייויד אייר (David Ayer), במאי “יחידת המתאבדים” (Suicide Squad), נאלץ לצלם מחדש חלק ניכר מהסרט, גם הוא חלק מהיקום הקולנועי של DC. צילומים מחדש (re-shoots) הם לא דבר נדיר בכלל בהוליווד.

“ליגת הצדק” צפוי לצאת למסכים ב-17 בנובמבר 2017, ומלבד אפלק בתפקיד באטמן נראה שוב את גל גדות בתפקיד וונדר וומן (Wonder Woman) ואת הנרי קאביל (Henry Cavill) בתור סופרמן. כמו כן, לראשונה בתפקידים משמעותיים יופיעו עזרא מילר (Ezra Miller) בתור הברק (The Flash), ג’ייסון מומואה (Jason Momoa) בתור אקווהמן (Aquaman) וריי פישר (Ray Fisher) בתור סייבורג (Cyborg). את גדות נזכה לראות בתפקיד וונדר וומן מוקדם יותר, בסרט בעל אותו השם שיצא ב-2 ביוני.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים