סמסונג תחליף מיליון מכשירי Galaxy Note 7 שנמכרו בארה”ב בלבד

ענקית הסמארטפונים ויצרנית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית, סמסונג, תחליף במכשיר חדש או תזכה את לקוחותיה עבור לא פחות ממיליון מכשירי Galaxy Note 7 שנמכרו בגבולות ארצות הברית בלבד במהלך השקת המכשיר החל מהחודש שעבר, כך מוסר מגזין רויטרס בדיווח חדש שמתפרסם מוקדם יותר היום.

דיווח המגזין מגיע בהמשך להליך “ריקול” (Recall) בינלאומי שהחלה סמסונג לבצע במהלך השבועות האחרונים, זאת לאור ריבוי מקרי התקלחות והתפוצצות של סוללת ה-Galaxy Note 7 עקב פגם בייצור. לטענת המגזין, קיבלה סמסונג עד עתה לא פחות מ-92 תלונות רשומות ומאושרות אודות מקרי התחממות יתר בקרב משתמשי הנוט 7 בארה”ב, מתוכם 26 מקרים בהם ספגו המשתמשים כוויות בדרגות שונות ו-55 מקרים נוספים בהם נגרם נזק לרכוש כתוצאה מהתלקחות המכשיר.

Samsung Galaxy Note 7
Samsung Galaxy Note 7

הצצה לאחור

יש להדגיש כי המספרים המצויינים מעלה מתייחסים למכירות המכשיר בגבולות ארה”ב בלבד, אך זה הספיק לעלות על גבי מדפי החנויות במספר שווקים נוספים ברחבי העולם. בהתאם לכך, כמות המכשירים הסופית אותה תידרש ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית להחליף בחדשים או לזכות את רוכשיהם במלוא הסכום, צפויה להיות גבוהה משמעותית ממיליון היחידות שנמכרו בארה”ב.

ובינתיים, עד אשר תצליח סמסונג להתגבר באופן מוחלט על סערת ההתקלחות שככל הנראה גורמת לה לנזק משמעותי במיוחד, הן ברמה התדמיתית והן ברמת מכירות המכשיר, אנו לא צפויים לראות את ה-Galaxy Note 7 עושה דרכו ארצה לישראל באופן רשמי בקרוב. על פי דיווחים שונים, תשיק סמסונג מחדש את המכשיר בשווקים מסויימים ברחבי העולם רק ב-6 לאוקטובר, כך שארצה הוא עשוי להגיע מאוחר יותר באותו החודש או בתחילת חודש נובמבר, זאת כמובן על פי הערכתנו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים