ברוכים הבאים לעיצוב המעודכן של אתר גאדג’טי

תמונת מסך של אתר גאדג'טי בעיצוב חדש

הבוקר (ג’, 20.9), בתום שבועות ארוכים של פיתוח ועיצוב בהתאם להרגלי הגלישה והשימוש שלכם, אנו גאים להציג את הגרסה העדכנית, היפה והנקייה ביותר של אתר גאדג’טי. בניגוד לשינויים הקודמים והגדולים יותר שביצענו בערכת העיצוב שלנו, הפעם ודאי הצלחתם לשים לב לקווי מתאר מוכרים, אלו שהצגנו כבר בתחילת השנה הנוכחית. יחד עם זאת, הגרסה החדשה של גאדג’טי שומרת על כל מה שהיה טוב, מתקנת את כל מה שהיה פחות טוב ומסירה את כל מה שהיה מיותר.

עמוד האינדקס החדש של גאדג’טי שם דגש בראש ובראשונה על צד המובייל, זונח את החלוקה הקטגורית וחוזר להציג את מרבית הכתבות בסדר כרונולוגי לפי מועד פרסומן. בין כל הכתבות החדשות המופיעות בדף הראשי, משולבים גם כמה כלים שיסייעו לכם במציאת תכנים מעניינים ופופולאריים יותר. בראש העמוד ישנה כמובן גלריית הכתבות המומלצות שמתעדכנת מדי יום, וממש לא רחוק ממנה תוכלו למצוא גם את רשימת הכתבות המדוברות ביותר, את הסקירות האחרונות שערכנו ואת הסמארטפונים שהוכרזו לאחרונה.

בתוך הכתבות ממתינים לכם אותם רכיבים מתקדמים שמעניקים חווית קריאה מהנה ומאורגנת, כגון תיבת הצצה לאחור שתציג את השתלשלות האירועים במקרה של סיפור מתמשך; מנגנון המאפשר שליטה בגודל הטקסט; השוואת מפרטים טכניים של סמארטפונים; גלריות נוחות וגדולות יותר של תמונות; המלצות קריאה ועוד. מעבר לכך, חידשנו גם את עמודי התגיות שלנו כך שיוכלו להכיל את כל המידע הרלוונטי אודות נושא מסוים, צפו למשל בעמוד התגית של האייפון 7.

חווית גלישה זהה לגמרי אנחנו מעניקים גם דרך אתר המובייל שלנו, שהותאם בדקדקנות לניווט בעזרת מסך מגע. מי מכם שכבר ביקר בעבר בגרסת המובייל של אתר גאדג’טי יוכל ודאי לשים לב לכמה שינויים המאפשרים ניווט מהיר יותר וקריאה נוחה יותר.

פרט למראה החדש והרענן שאנו מציגים היום, מערכת ההתראות שלנו זכתה גם היא לשדרוג. מעתה תהא ההרשמה לשירות קלה ופשוטה יותר (וכך גם היציאה ממנו, אבל אתם לא תעשו את זה, נכון?). מידע נוסף תוכלו לקבל דרך סמליל הפעמון הממוקם בפינה הימנית התחתונה של הדף.

ספרו לנו מה דעתכם על העיצוב החדש ואם מצאתם באג או תקלה, נשמח אם תדווחו לנו עליה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים