דיווח: Huawei Mate 9 יוכרז בחודש נובמבר, יגיע עם 6GB RAM וסורק קשתית

logo hauwei

לפני למעלה מעשרה חודשים, במהלך הרבעון האחרון של 2015, חשפה ענקית הטכנולוגיה ואחת מיצרניות הסמארטפונים הבולטות ביותר בעולם, וואווי, את סמארטפון ה-Mate 8. כעת, כמעט שנה לאחר מכן, מתאגדים מגוון הפרטים אודות ממשיך דרכו, ה-Huawei Mate 9, זאת דרך דיווח חדש שמצא דרכו אל הרשת במהלך הימים האחרונים.

על פי המידע שמגיע אלינו דרך דיווח של אתר Gizmo China, תציג וואווי את סמארפון הדגל הבא לסדרת מייט הפופולרית במהלך אירוע הכרזה שתערוך ב-8 בנובמבר, יום שלישי ובו יוצגו מספר גרסאות שונות ל-Huawei Mate 9. אלו, כך נמסר, יבדילו עצמן אחת מן השניה במספר אלמנטים. דגם הבסיס של המכשיר יגיע למשתמשיו עם 4GB RAM ו-64GB אחסון, בעודו מוצע למשתמשים בצבעים כסוף, אפור וזהב.

גרסת הביניים תכפיל את זיכרון האחסון ותציע 128GB יחד עם 4GB RAM, ותוצע בצבעים זהב-ורוד ולבן-קרמיקה (ייתכן בנוסף לצבעי דגם הבסיס). גרסת הפרימיום של ה-Mate 9 תציע זיכרון פעולה (RAM) בנפח של 6 גיגה-בייט, רכיב אחסון פנימי בסך 256GB ותהא זמינה בכל הצבעים של שאר הדגמים, יחד עם צבע שחור חדש וייחודי.

Huawei Mate 8 (צילום: גאדג'טי)
Huawei Mate 8 (צילום: גאדג’טי)

שלושת הדגמים הללו, מעיד הדיווח, ישלבו כולם פיצ’ר חדש בקרב מכשירי וואווי, והוא סורק קשתית (Iris Scanner), בדומה לזה שמשולב ב-Galaxy Note 7, לצידו של החיישן הביומטרי לזיהוי טביעת האצבע. שאר המפרט כולל מסך בגודל 6 אינץ’ ברזולוציית Full HD או 2K, מערך צילום כפול בגב המכשיר הכולל 2 חיישנים ברזולוציית 20 או 16 מגה פיקסל, מערכת שבבים מדגם Kirin 960 ועוד.

מערכת ההפעלה שתרוץ על גבי ה-Huawei Mate 9 היא אנדרואיד 7.0 נוגט (ייתכן כי עד להכרזת המכשיר יריץ זה את אנדרואיד 7.1 שעשויה להפוך רשמית בחודש הקרוב). מחירי שלל הדגמים עשויים לנוע בין 3,199 יואן סיני (כ-1,815 שקלים, לפני מיסים) עבור דגם הבסיס עם 4GB RAM ו-64GB אחסון, לבין 4,699 יואן סיני (כ-2,665 שקלים, לפני מיסים) עבור דגם הפרימיום הכולל 256GB אחסון ו-6GB RAM.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים