הידאו קוג’ימה מנגח את קונאמי: “איך בדיוק זומבים מתאימים ב-Metal Gear?”

מתוך המשחק Metal Gear Survive

בתערוכת Tokyo Game Show שהתקיימה בימים האחרונים ביפן, הדגימה קונאמי לא פחות מ-15 דקות של משחקיות מהמשחק החדש בסדרת Metal Gear, שהוא Metal Gear Survive. במשחק זה שמתרחש לאחר אירועי Metal Gear Solid V, גיבורי המשחק נשאבים למימד אחר ונאלצים לשרוד בסביבה עוינת, עד שיצליחו לחזור הביתה.

בהדגמה של קונאמי אנו רואים כיצד צוות השורדים משתלט על בסיס עוין כדי להשתמש בחור-תולעת מיוחד, על מנת לשדר אות מצוקה. השחקן מדגים אלמנטים שונים, כמו טיפול בפציעות, לחימה, התפצלות לצוותים ושימוש בסביבה. למשל, באחד המקרים השחקן מהמם זומבי עוין שקופא במקומו, בזמן ששחקן אחר בועט אותו לעבר שיפוד גדול, ובכך מנטרל את האיום.

בהמשך הוידאו אנו רואים את השחקן נעזר באותו מתקן שראינו ב-MGS V, שמקפיץ מטרות לשמיים עם מצנח, אותן אוסף מסוק חילוץ. אולם במימד המקביל, אין מסוקי חילוץ, ובמקום זאת האובייקט נשאר מרחף באוויר למשך כמה רגעים. השחקן משתמש במנגנון זה באופן יצירתי: הוא מקפיץ לאויר כבשה תועה, אליה נמשכים זומבים. בזמן שהכבשה מרחפת בבטחה מעל הזומבים, השחקן זורק עליהם בקבוק תבערה ומחסל אותם.

הידאו קוג’ימה, היוצר של סדרת משחקי Metal Gear Solid, הגיב על הדברים והרחיק את עצמו מהפרויקט. “אין לי שום קשר לכך“, ענה כאשר נשאל אם הרעיון למשחק הגיע ממנו. “משחקי Metal Gear עוסקים בחיכוכים פוליטיים וריגול. איך בדיוק זומבים מתאימים לזה?” שאל קוג’ימה, והוסיף: “אם אני הייתי עובד על המשחק, היו בו מקים [Mechs, רובוטי ענק].

קונאמי הכריזה כי המשחק הסופי לא יעלה שישים דולרים, אלא יתומחר באופן דומה ל-Ground Zeroes, שעלה $30 בעת ההשקה. Metal Gear Survive מתוכנן לצאת ב-2017 ל-Xbox One, PlayStation 4 ולמחשב האישי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים