מעצבת בכירה ב-HTC מציגה קונספט מעניין לסמארטפון עם מסגרת רגישה למגע

קונספט HTC Ocean מקור: צילום מסך, danellevermeulen.com

דניאל ורמולן (Danelle Vermeulen), מעצבת בכירה בחברת HTC הטיוואנית, הציגה אתמול (ג’) באתר האינטרנט הפרטי שלה קטע וידאו קצר ובו קונספט מעניין לסמארטפון בעל מסגרת מתכתית רגישה למגע. לכשהגיע הוידאו לתפוצה רחבה ברשת, בחרה המעצבת לחסום את הגישה לאתר שלה בסיסמה, ובשלב מאוחר יותר גם הסירה את הוידאו לגמרי מהשרת המרוחק עליו אוחסן. אבל ברשת, כידוע, אין דבר כזה למחוק, והוידאו זמין לצפייה במלואו הודות לגולשים שמיהרו לשמור אותו במחשבם האישי.

הסמארטפון שהוצג בוידאו קרוי בשם HTC Ocean (“אוקיינוס”), וייחודו כמו שבטח ניחשתם הוא בעיצובו, שאינו כולל כפתורים פיזיים מכל סוג שהוא. את המקשים השולטים בעוצמת השמע, למשל, תחליף טכנולוגיה בשם Sense Touch המאפשרת תפעול מלא באמצעות מסגרת מתכתית רגישה למגע, זו תאפשר גם הפעלה מהירה של אפליקציות שונות. כל הפעולות שיבוצעו באמצעות מגע עם המסגרת יזכו גם לביטוי גראפי על המסך, כך שהמשתמש יוכל לקבל פידבק ללחיצות ולהחלקת האצבע.

אף על פי שהוידאו נראה מאד אותנטי, ודומה מאד לקטעי הוידאו שמפיצה HTC מיד לאחר הכרזתם של מוצרים חדשים, באתר האינטרנט של המעצבת הודגש כי אין מדובר בהצגה של מוצר אמיתי או של כזה הנמצא בשלבי תכנון, אלא בהצגת בסיס רעיוני למוצריה הבאים של החברה. את הוידאו יצרה המעצבת יחד עם הצוות שלה תוך 48 שעות בתגובה לבקשתם של בכירי החברה מהעובדים להציג רעיונות מעניינים וחדשניים למוצרים עתידיים.

סמארטפון הדגל הבא של HTC לא צפוי להגיע עם טכנולוגיה שכזו, לפחות עד כמה שידוע לנו נכון לעכשיו, חמישה חודשים לפחות לפני המועד בו נוהגת החברה לחשוף את מוצרי הדגל שלה. אולם, ייתכן שהקונספט המעניין הזה מעיד גם הוא על שאיפתן של היצרניות להמשיך ולשנות הרגלים ישנים (יציאת אוזניות, מישהו?).

גלריית תמונות, danellevermeulen.com
מקור: צילום מסך, danellevermeulen.com


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים