Xiaomi Mi Max בעל מסך הענק מגיע לישראל במחיר 1,890 שקלים

Xiaomi Mi Max (מקור: שיאומי) Xiaomi Mi Max (מקור: שיאומי)

היבואנית הרשמית של מוצרי שיאומי בישראל, קבוצת המילטון, השיקה את פאבלט ה-Xiaomi Mi Max בארץ. המכשיר הוצג לראשונה על-ידי היצרנית הסינית בחודש מאי עם מבנה העשוי אלומיניום המשלב חיישן ביומטרי לטביעות אצבע בגבו, מסך וסוללת ענק ומפרט המיועד עבור שוק הביניים. בישראל נמכר המכשיר במחיר של 1,890 שקלים ויוצע עם 5 שנות אחריות בצבעים זהב וכסוף בגרסה הכוללת זיכרון של 3GB RAM ונפח אחסון של 32 גיגה-בייט עם אפשרות הרחבה.

הרכיב שימשוך את תשומת הלב הגדולה ביותר ב-Mi Max הינו מסך הענק בגודל 6.44 אינץ’, אשר כמותו לא ראינו מאז דגמי ה-Ultra שהציעה בעבר סוני בסדרת ה-Xperia שלה או ה-Nubia X6 של ZTE. המסך משלב תצוגת Full HD 1080P המספקת צפיפות של 342 פיקסלים לאינץ’ עם בהירות של 450Nits ומוגן על-ידי זכוכית ה-Gorilla Glass 3 מבית קורנינג.

מפרטו הטכני של המכשיר כולל מעבד בעל 6 ליבות בתדר מירבי של 1.8GHz המשולב במערכת-על-שבב Snapdragon 650 מבית קוואלקום לצד המאיץ הגרפי Adreno 510, זיכרון עבודה בנפח 3GB RAM, אחסון של 32GB עם אפשרות הרחבה (עד 128GB) וסוללת ענק בקיבולת של 4,850mAh.

פאבלט Xiaomi Mi Max
פאבלט ה-Mi Max (תמונה: Xiaomi)

מערך  הצילום ב-Mi Max כולל חיישן 16 מגה-פיקסל ראשי הממוקם בגב המכשיר, המספק מפתח צמצם f/2.0 ופוקס מהיר (PDAF) ומאפשר צילום וידאו באיכות full hd 1080p ב-30 פריימים לשניה או בהילוך איטי ב-hd 720p ב-120 פריימים לשניה. מצלמת הסלפי הממוקמת בחלקו הקדמי משלבת חיישן 5 מגה-פיקסל עם זווית רחבה של 85 מעלות ומפתח צמצם f/2.0.

המכשיר תומך בשימוש בשני כרטיסי SIM בו-זמנית, האחד בתצורת ננו-סים והשני בתצורת מיקרו-סים, כאשר ניתנת האפשרות לשימוש גם בכרטיס להרחבת הזיכרון מסוג microSD יחד עם כרטיס SIM נוסף בתצורת מיקרו-סים. בצד הקישוריות תומך ה-Mi Max בבלוטות’ 4.2 וב-WiFi מתקן 802.11ac.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים