סוני חושפת: Xperia X Performance ו-XZ יקבלו עדכון לאנדרואיד 7.0 בחודש אוקטובר

אנדרואיד 7.0 נוגט (מקור: גוגל) אנדרואיד 7.0 נוגט (מקור: גוגל)

במהלך שאינו אופייני והגיע אל כולנו בהפתעה, החלה ענקית החיפוש האמריקאית, גוגל, להפיץ את מערכת ההפעלה החדשה והמתקדמת ביותר מבית ייצורה,  אנדרואיד Nougat 7.0, למכשירי הנקסוס הנתמכים כבר בחודש אוגוסט האחרון. בין מעט היצרניות שהודיעו אילו ממכשיריהן יקבלו את העדכון הנחשק הייתה סוני, שמיהרה לבצע זאת זמן קצר לאחר תחילת ההפצה של מערכת ההפעלה. כעת, חושפת זו את מפת הדרכים המתארת מתי יקבלו אותם מכשירים את העדכון לו רבים מצפים.

על פי מפת הדרכים, אותה חשפה נציגות סוני סלובקיה במסיבת עיתונאים שנערכה מוקדם יותר השבוע, הראשונים לקבל את העדכון למערכת ההפעלה החדשה יהיו מכשירי ה-Xperia X Performance ו-Xperia XZ, אליהם יגיע העדכון לאנדרואיד 7.0 נוגט “בסביבות אוקטובר“.

זמן לא רב לאחר מכן, בחודש נובמבר, יקבלו את העדכון מכשירי ה-Xperia X ו-Xperia X Compact ואחריהם נמצא את ה-Xperia Z5, Z3ּ Plus ו-Xperia Z4 Tablet.  עוד עולה מתוך מפת הדרכים כי משתמשי דגמי ה-Xperia XA ו-Xperia XA Ultra יאלצו להמתין מספר חודשים, כאשר את העדכון הם יקבלו אך ורק “בתחילת 2017“.

יש לציין כי אף שהדברים הללו מגיעים ישירות מסוני, עשוי מועד הפצת העדכון להשתנות בין רגע, שכן לא פעם בעבר נתקלנו במקרים בהם המועד הראשוני בו הבטיחה היצרנית כי הסמארטפונים והטאבלטים הנתמכים יקבלו את העדכון נדחה לא מעט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים