הוכרז: Deathadder Elite – עכבר הגיימינג הבא של Razer

עכבר גיימינג מבית Razer עכבר גיימינג deathadder מבית Razer

עכבר הגיימינג של חברת Razer, ה-Deathadder Chroma נמצא בשוק כבר זמן מה והפך ליהיות אחד מעכברי הגיימינג הנמכרים והאהובים ביותר בקרב גיימרים, ולא בכדי: עיצוב העכבר, יחד עם הדיוק וכמובן, תאורת ה-LED שגיימרים כל כך אוהבים שמים אותו בתור אופציה מועדפת עבור רבים מהם.

השבוע זוכה סדרת ה-Deathadder לדגם חדש: ה-Razer Deathadder Elite, עכבר המכיל חיישן אופטי מסוג 5G לו החברה קוראת “המדוייק ביותר בעולם”, ומצהירה על דיוק של 99.4%. החיישן מכיל מהירות מעקב של 450IPS, ומציע מהירות בלתי נתפסת של עד 16,000 DPI.

ניכר שחברת Razer לא עיגלה פינות בשום מקום: גולת כותרת נוספת הנוגעת לעכבר הוא הלחצנים, וזו חברה ל-Omron על מנת לייצר לחצנים ראשיים משופרים: החברה מבטיחה תוחלת חיים של 50 מיליון לחיצות, 30 מיליון יותר מהממוצע. עוד הצהירה החברה שהלחצנים עברו אופטימיזציה ברמת העכבה, כך שלחיצות ירגישו אף יותר מידיות וחסרות כל עיכוב.

עכבר razer deathadder

עוד מכיל העכבר כפתור גלילה משושה ושבעה כפתורי תכנות. העכבר הינו קל משקל, 150 גרם בלבד, ומכיל גימור של גומי באזורי האחיזה משני צדדיו. כמו כן, הוא יתמוך בתכונת ה-Razer Chroma Lighting. מחירו של העכבר החדש צפוי ליהיות 70 דולר, והוא צפוי להיות זמין בשוק החל מהחודש הבא.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים