סמסונג חוקרת התחממות יתר במכשירי Galaxy Note 7 שהוחלפו בתהליך הריקול

Galaxy Note 7 (תמונה: סמסונג) Galaxy Note 7 (תמונה: סמסונג)

הצרות מגיעות בצרורות: לפני פחות משבועיים התנצל נשיא סמסונג ארה”ב, טים בקסטר, בפני קהל לקוחות החברה בהמשך לתקלת הסוללה ב-Galaxy Note 7. במסגרת הדברים שמסר, ציין  בקסטר כי היצרנית התגברה על התקלה המשמעותית במכשיריה והמכשירים החדשים נבדקו ע”י מומחה סוללות ליתיום-יון שאינו מתוך החברה. אלא שכעת, מודיעה סמסונג כי היא בוחנת וחוקרת מקרים שונים בהם דווח כי יחידות חדשות ותקינות של ה-Galaxy Note 7 (שהוחלפו במסגרת הליך הריקול) מציגות גם הן בעיות התחממות.

על פי הוול סטריט ג’ורנל, היצרנית הדרום-קוריאנית אישרה באופן רשמי כי המקרים אודות התחממות היתר במכשירי הגלקסי נוט 7 אותם היא חוקרת, התרחשו ביחידות אשר הופצו לאחר בדיקתו ואישורו של מומחה הסוללות. הדיווחים על המקרים הללו החלו להתגבש בימים האחרונים בדרום קוריאה ובארה”ב, והגיעו לשיאם עם אישורה הרשמי של סמסונג בנושא. על פי אותם דיווחים, מכשירי ה-Galaxy Note 7 החדשים התחממו בצורה כה משמעותית עד כי לא התאפשר להצמידם לאוזן במהלך ביצוע שיחה.

הצצה לאחור

עבור כל אותם משתמשים שחווים את תקלת ההתחממות החדשה, מבטיחה סמסונג להחליף את המכשירים הללו, תוך שהיא מציינת כי “הבעיה הזו אינה מהווה סכנה בטיחותית” ושבמצבים נורמטיביים “כל הסמארטפונים יכולים לחוות שינויים בטמפרטורה“.

נכון לרגעים אלו טרם ידוע האם מדובר בתקלה רחבה ובעלת רמת סיכון גבוהה כדוגמת תקלת הסוללות המתפוצצות שהציגו דגמי ה-Galaxy Note 7 הראשונים שהופצו. עם זאת, במקרה שחקירת היצרנית תציג מצב בו מדובר בתקלה רחבה בפס הייצור, עשוי הדבר לגרום לפגיעה משמעותית נוספת באמון המשתמשים וכן להגביר את הנזק התדמיתי עימו מתמודדת החברה מאז עלה הנושא לכותרות ברחבי העולם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים