ברגע האחרון: Google Pixel XL נחשף בסרטון וידאו קצרצר

Google Pixel XL (מקור: Youtube) Google Pixel XL (מקור: Youtube)

בעוד כשלושה ימים, ב-4 באוקטובר, יום שלישי, תחשוף גוגל באופן רשמי את סדרת הסמארטפונים החדשה Google Pixel, שככל הנראה תסמן את סופה של סדרת הסמארטפונים גוגל נקסוס (Nexus). כעת, ימים ספורים לפני אירוע ההכרזה עליו “נדבר בעוד שמונה שנים מהיום” , לטענתו של בכיר גוגל, נחשף סרטון וידאו קצרצר בו מוצג פאבלט ה-Google Pixel XL במלוא הדרו.

את הסרטון חושף מדליף המובייל OnLeaks, שהביא אלינו לפני כשלושה שבועות סרטון דומה עבור דגם ה-Google Pixel הסטנדרטי. הסרטון, שאורכו 26 שניות בלבד, אינו מחדש לנו דבר בנושא אלא מהווה אישור עבור כל מה ששמענו עד כה: הפאבלט, שגודל מסכו יעמוד על 5.5 אינץ’, יהיה עשוי ממבנה מתכת (כמעט) מלא, כאשר חלקה מהותית מגבו תהא עשויה מיריעת זכוכית נעימה למראה.

Google Pixel XL (מקור: Twitter)
Google Pixel XL (מקור: Twitter)

מתחת לפני הזכוכית נמצא את החיישן הביומטרי לזיהוי טביעת האצבע כמו גם את מערך הצילום הראשי. על פי שמועה שרצה ברשת בחודש שעבר, עשויה חלקת הזכוכית לשמש אף כמשטח מגע, אם כי הדבר מעט שנוי במחלוקת ולא סביר כי זהו אכן המצב. במסגרת הפיקסל XL נמצא מימין את כפתורי ויסות הווליום כמו גם את כפתור הנעילה והכיבוי, כאשר מצידו הנגדי תמוקם מגירת כרטיס ה-SIM.

על פי המדליף, מימדי המכשיר יעמדו על 154.72 מ”מ אורך, 75.74 מ”מ רוחב ועובי של 7.3 מ”מ בנקודה הדקה ביותר או 8.5 מ”מ בנקודה העבה ביותר. לשם השוואה, ה-Nexus 6P מן השנה שעברה, שאת מקומו צפוי ה-Pixel XL להחליף, זכה למימדים גבוהים יותר שעמדו על 159.3 מ”מ אורך ו-77.8 מ”מ רוחב – אך עלינו לזכור כי דגם זה הגיע עם רמקולים סטריאופוניים קדמיים שיעדרו מהפיקסל XL ומסך גדול יותר (5.7 אינץ’).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים