רכישה ישראלית נוספת: הסטארטאפ קוריגון נמכר לחברת eBay

לוגו eBay וקוריגון

חברת eBay העולמית לא נחה ומודיעה על רכישה של סטארטאפ ישראלי נוסף – קוריגון. פרטי העסקה לא נחשפו אך על פי ההערכות השונות מדובר על סדר גודל של כמה עשרות מיליוני דולרים. קוריגון מצטרפת לגל הרכישות של eBay אשר כלל רק לפני מספר חודשים את SalesPredict הישראלית ולפניה את Expertmaker השוודית – כולם עתידים להתמזג לשירותיה של eBay ולהעצים את חווית הרכישה עבור לקוחותיה.

חברת קוריגון הישראלית מתמחה בעיבוד תמונה וראייה ממוחשבת ופיתחה מערכת שמסוגלת לזהות את פרטי המידע, הן החזותיים והן הטקסטואלים, המופיעים בכל תמונה ולאחר מכן לסווג אותם בצורה חכמה. באופן זה יכולה החברה לקטלג ולזהות מוצרים במהירות ולאנדקס אותם ללא התערבות של גורם אנושי.

קוריגון תתרום למאמציה של eBay בקידום טכנולוגיית זיהוי וסיווג תמונות, כחלק מפעילות חטיבת הנתונים המובנים (Structured Data). חטיבת הנתונים המובנים של eBay אחראית על איסוף הנתונים, עיבוד והעשרה שלהם ויצירת חוויות מוצר. קוריגון תתמוך בחלקים השני והשלישי של היוזמה – עיבוד והעשרת הנתונים ויצירת חוויות המוצר. כפועל יוצא מכך, תוכל eBay ליצור חלוקה טובה וברורה בין המוצרים השונים, תקל על תהליך העלאת מוצר לאתר, תציע מוצרים נלווים רלוונטיים ואף תסייע למוכרים לסווג את מוצריהם באופן מדויק יותר. מעל כל זה, קוריגון תבטיח כי הרוכשים אכן קונים את המוצרים אשר ציפו להם.

קוריגון הוקמה ב-2009 על-ידי אבינועם עומר, יזם סדרתי, אשר לפני שהקים את קוריגון ייסד את Zoomix ועוד לפני כן את DataChase. עם סגירת העסקה יצטרף הצוות של קוריגון ליחידת הנתונים המובנים של eBay ויפעל ממרכז הפיתוח של eBay בנתניה.

דברי עמית מניפז, סגן נשיא ומנהל כללי של חטיבת הנתונים המובנים ב-eBay:

חברת eBay ממשיכה לפתח את חווית הקניה באתר. מומחיותה של קוריגון תסייע לנו בקידום המאמצים לזיהוי ולסיווג תמונות ותאפשר הצגת תוצאות רלוונטיות יותר, שלא הייתה אפשרית קודם לכן בעולם הנתונים. קוריגון היא הרכישה השלישית ש-eBay מבצעת השנה בתחום הנתונים המובנים, מהלך המלמד על הדגש שאנו שמים בשיפור יכולות ניהול המלאי ומדגיש את מחויבותנו ליצירת חווית משתמש חדשה ואיכותית עבור הקונים שלנו.

דברי אבינועם עומר, מייסד קוריגון:

טכנולוגיית החיפוש החזותי שפיתחנו מאפשרת איתור אלמנטים בתמונות. אנו שמחים לתרום את המומחיות שלנו ולשלב את הטכנולוגיה שפיתחנו במאגר הנתונים העצום של eBay, המכיל למעלה ממיליארד רשומות. אנו נעבוד עם כלל צוות חטיבת הנתונים המובנים של eBay במטרה לייעל את תהליך העלאת הרשומות עבור המוכרים ב- eBay ולסייע לקונים לבצע חיפוש יעיל ואפקטיבי, שבסופו של דבר יגדיל את שיעור ההמרה למכירות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים