דיווח: מערך הצילום הכפול מבית Leica ב-Huawei Mate 9 יכיל חיישני 12 ו-20 מגה פיקסל

Huawei Mate 9 (הדלפה) Huawei Mate 9 (הדלפה)

בעוד שבועות ספורים תציג בפנינו ענקית הסלולר, המחשוב והמובייל הסינית, וואווי, את סמארטפון הדגל הבא לסדרת Mate הפופולרית בייצורה. עם זה, שכנראה שיקרא בשם Huawei Mate 9, צפויה היצרנית להמשיך את שיתוף הפעולה המתרחב בינה לבין חברת הצילום הגרמנית Leica ולהציג במכשיר החדש מערך צילום אשר פותח וייוצר ע”י השתיים יחדיו. כעת, מידע חדש שמצא דרכו אל הרשת במהלך הימים האחרונים מתיימר לחשוף פרטים נוספים בנושא.

על פי הפרטים החדשים, שמגיעים מהרשת החברתית הסינית Weibo, מערך הצילום הראשי ב-Mate 9 יהיה כפול וישלב חיישן אחד ברזולוציית 20 מגה פיקסל, בעוד החיישן הנותר יגיע ברזולוציית 12 מגה פיקסל. תפקידם ככל הנראה יהיה זהה לתפקידי חיישני הצילום הראשיים ב-Huawei P9, כך שאחד מהם יתמקד בקליטת הצבעים בעוד השני יהיה חיישן מונכרומטי שילכוד את פרטי האובייקט המצולם.

Huawei P9 (צילום: גאדג'טי)
Huawei P9 (צילום: גאדג’טי)

נוסף על כך, בשמועה אחרת שמגיעה גם היא דרך ה-Weibo, נטען כי ה-Mate 9 יציע את טכנולוגיית הטעינה המהירה SuperCharge עליה שמענו לראשונה באוגוסט האחרון. זו, כך על פי הדיווח, תאפשר להטעין את סוללת המכשיר מ-0 לכ-50% תוך 5 דקות בלבד.  תיאור יכולות הטעינה המהירה הללו דומה למדי ליכולותיה של טכנולוגיית הטעינה המהירה שהציגה חברת הבת של ווואוי, Watt Lab, במסגרת כנס הסוללות Battery Symposium ה-56 במספרו, שהתקיים ביפן בחודש נובמבר 2015.

על ה-Huawei Mate 9 צפויה החברה להכריז ב-3 לנובמבר, יום חמישי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים