שמועה: וואן פלוס תחשוף מכשיר דגל משודרג בשם OnePlus 3 Plus

OnePlus 3 OnePlus 3 (קרדיט: יח”צ OnePlus)

במהלך חודש יוני האחרון הדהימה יצרנית הסמארטפונים הקטנטנה וואן-פלוס את העולם כולו, כאשר הייתה ליצרנית הראשונה שהציגה את OnePlus 3, סמארטפון דגל הכולל מפרט מרשים במיוחד שבראשו זיכרון RAM בנפח 6 גיגה-בייט, שמתוכנן לעלות על גבי מדפי החנויות באינספור שווקים ברחבי העולם. כעת, פחות מחצי שנה לאחר מכן, מעידים רסיסי מידע שצצים ברשת כי היצרנית מתכוונת להכריז על גרסה משודרגת למכשיר זה בקרוב.

את הדברים הללו משתף עימנו דרך חשבון ה-Weibo הרשמי שלו אנליסט המובייל הסיני פאן ג’יאוטונג, שמציין כי על פי הערכותיו, וואן פלוס עובדת בימים אלו על סמארטפון שייקרא תחת המותג המסחרי הקליט במיוחד OnePlus 3 Plus. כמשתמע משמו, יגיע הדגם הנ”ל כגרסה משופרת למכשיר הדגל הנוכחי מבית היצרנית הצעירה, אם כי ג’יאוטונג לא חושף כיצד ייתבטאו השיפורים והשידרוגים שיביא עימו המכשיר החדש.

OnePlus 3
OnePlus 3 (קרדיט: OnePlus)

אנו סבורים כי במקרה ש-OnePlus אכן מפתחת את המכשיר הנ”ל, יגיע זה עם מפרט משודרג המתבטא במסך בעל רזולוציה גבוהה יותר (רזולוציית 2K בניגוד ל-1080P בוואן פלוס 3), סוללה גדולה יותר, מצלמה משופרת, מערכת שבבים חדשה מדגם Snapdragon 821 ואולי אפשרויות אחסון חדשות וגבוהות יותר.

לאלו מכם שכבר שכחו, OnePlus 3 מציע למשתמשיו כיום מסך Full HD בגודל 5.5 אינץ’, פלטפורמת עיבוד מדגם Snapdragon 820, זיכרון RAM בנפח מקסימלי בסך 6GB, מבנה מתכת מלא ומרשים למדי, סוללה בעלת קיבולת 3,000mAh התומכת בטעינה מהירה מסוג DashCharge, מצלמת 16 מגה פיקסל ראשית, חיישן צילום משני ברזולוציית 8 מגה פיקסל ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים