BenQ מכריזה על ה-SW320: מוניטור מדוייק לצלמים

מוניטור מדגם SW320 (תמונה: BenQ) מוניטור מדגם SW320 (תמונה: BenQ)

יצרנית המסכים הותיקה BenQ הכריזה על ה-SW320, מוניטור מקצועי ונאמן למציאות המיועד לאפשר לצלמים ועורכים לצפות בצבעי התמונה באופן מדוייק ולשנות אותם כאוות נפשם.

גודלו של המוניטור החדש עומד על 32 אינץ’, ועליו מחפה סך שמש גדול הנועד למנוע השתקפויות ולהקל על הצפייה תחת שמש ישירה. רזולוציות הפאנל היא Ultra HD, והוא מכסה 99 אחוז מתקן Adobe RGB ו-100 אחוז מתקן sRGB. המסך מציע תמיכה בטווח דינמי גבוה (HDR), כך שהוא מסוגל להציג כראוי גם את החלקים הבהירים וגם את החלקים הכהים בתמונה.

המסך מציע תמיכה בצבע בעומק 10 ביט, כך שניתן לרתום באמצעותו את מלוא העוצמה של מצלמות וידאו מתקדמות. מכיילי צבע מתקדמים יוכלו אפילו לעשות שימוש במעבד התמונה של המוניטור אשר עומקו 14 ביט, זאת לצורך השגת כיול מדוייק ככל האפשר. המסך מציע מצב עבודה מסוג Dark Room המאפשר להפחית את הבהירות משמעותית לעבודה בסביבות חשוכות.

מסך DELL SE2717H (תמונה: DELL)
מסך DELL SE2717H (תמונה: DELL). לא מוניטור מקצועי

למה בכלל צריך מוניטור?

עם התפתחות עולם הצילום הדיגיטלי, נוצר צורך לחזות בתצוגה נאמנה למציאות של חומרי הגלם והתוצר הסופי להבטחת איכות מירבית. עורכים וצלמים זקוקים לדעת מהי “נקודת הבסיס” של פרי עבודתם, אותה ישנו מסכים שונים באמצעות הגדרות צבע, ניגודיות ובהירות שונות. מוניטור אמין מאפשר ליוצר לדעת בדיוק כיצד תראה עבודתו על מסך נייטרלי, ללא שום השפעות מצד מעבדי תמונה שונים.

המוניטור החדש יוצע לרכישה החל מחודש ינואר של השנה הבאה, בעוד שהתמחור ושווקי ההפצה טרם פורסמו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים