גאדג’טי מחלק לכם עותקים של Mafia III מתנת הד-ארצי

MAFIA III

Mafia 3 הוא משחק פעולה בעולם פתוח חדש מבית 2K Games, המפיצה של משחקי עולם פתוח אחרים כגון Borderlands, Red Dead Redemption וכמובן Grand Theft Auto. המשחק פותח על ידי Hangar 13, סטודיו חדש שבראשו עומד היידן בלאקמן (Haden Blackman), שעמד שנים רבות בראש LucasArts, והיה אחראי, בין השאר, למשחקי Star Wars: The Force Unleashed.

המשחק השלישי בסדרת Mafia מתרחש בשנת 1968 בעיר בדיונית בשם ניו בורדו (New Bordeaux), שמייצגת את ניו אורלינס בעולם המשחק. גיבור המשחק, לינקולן קליי (Lincoln Clay), חזר לא מזמן ממלחמת ויאטנם. כגבר אפרו-אמריקאי צעיר הוא מצטרף במהרה לכנופיות השחורות בעיר.

הוא חובר לבנו של ראש המאפיה האיטלקית במטרה לבצע שוד אחד גדול מאד. האיטלקים רוצים להעלים כל ראיה שעשויה להוביל אליהם, ומחליטים לחסל את קליי וחבורתו. כל חבריו של לינקולן קליי נרצחים, אך הוא שורד את נסיון ההתנקשות. מאותו רגע, הוא מחליט להקים את ארגון הפשע הגדול והחזק ביותר בניו-בורדו, במטרה למחוץ את האיטלקים ולנקום את רצח חבריו.

המשחק מתרחש בעולם פתוח – העיר ניו בורדו פתוחה לכם לגמרי, ובדומה למשחקי GTA תוכלו להסתובב בה, לאסוף משימות צד קטנות וגם סתם לזרוע הרס וחורבן אם נפשכם תחשק בכך. כל משימה שתעשו תחזק את ארגון הפשע של לינקולן, ותקדם את מטרת העל שלו.

יש לכם הזדמנות לזכות בעותק של Mafia III במתנה

במהלך המשחק לינקולן יגייס סגנים רבים, שיעזרו לו לנהל את הארגון. הם לא יהיו רק אפרו-אמריקאים, אלא יבואו ממגוון של מוצאים שונים, ביניהם אפילו איטלקי. לו אתם הייתם בנעליו של לינקולן, איזה סגן או סגנית הייתם רוצים לראות עומד לימינכם? ספרו לנו!

המציאו את הסגנים והסגניות הכי קשוחים, מיומנים ו/או מעניינים שאפשר, וכתבו על כך בתגובות לכתבה זו! לשלושת הסגנים שהכי נאהב יחולקו שלושה עותקים למשחק – אחד ל-PlayStation 4, אחד ל-Xbox One ואחד למחשב האישי מתנת הד-ארצי. אל תשכחו לציין איזה עותק אתם רוצים.

התחרות בכפוף לתקנון ותסתיים ביום ראשון, ה-23.10 בשעה 18:00

התחרות הסתיימה, ואלו הזוכים:

  • MG
  • shaked allouche
  • חופית אדם ובר גרוס

*הודעות נשלחו לזוכים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים