צפו בוידאו: רוקסטאר מכריזה על Red Dead Redemption 2

המשחק Red Dead Redemption 2

ידוע לנו זה מכבר כי 2 Red Dead Redemption נמצא בפיתוח, אולם עד כה היינו צריכים להסתמך על פרטים שהודלפו, או על שגיאות של המפתחים שהובילו לחשיפת פרטים אודות המשחק. כעת נראה כי רוקסטאר, החברה המפתחת את המשחק, סוף סוף מוכנה להתחיל לדבר עליו באופן רשמי.

לאחר שפירסמה כמה רמזים מסקרנים בימים האחרונים, רוקסטאר הכריזה רשמית על חשיפת המשחק Red Dead Redemption 2 עם טריילר חדש שהגיע זה עתה. הטריילר מציג בעיקר נופים רחבים מהמערב הפרוע, וגם מספק הצצה לעיירה במשחק, רכיבה, שיט וציד. הטריילר נחתם בחלון השקה למשחק: סתיו 2017.

הרמז הראשון להכרזה הקרובה הגיע בחשבון הטוויטר הרשמי של החברה, שם העלתה Rockstar את הלוגו שלה על רקע אדום. הלוגו עצמו נראה מעט מחוספס, כאילו הוטבע על ארגז עץ ישן, בסגנון שיכול להזכיר את המערב הפרוע. באופן רשמי, לא היה ברור כי רוקסטאר אכן מתכוונת לרמוז על Red Dead Redemption 2.

הרמז הראשון של רוקסטאר בטוויטר
הרמז הראשון של רוקסטאר בטוויטר

לאחר מכן פרסמה רוקסטאר תמונה נוספת, בה נראים בבירור שבעה אקדוחנים על רקע שמיים אדמדמים. בשלב זה כבר הוסר הספק: רוקסטאר הכינה אותנו להכרזה הרשמית של Red Dead Redemption 2. ייתכן שהתמונה החדשה קורצת למערבון המפורסם “שבעת המופלאים“, שזכה השנה לגרסה מחודשה.

Red Dead Redemption הינו משחק עולם פתוח המתרחש במערב הפרוע. המשחק הראשון יצא עבור ה-PlayStation 3 וה-Xbox 360 בשנת 2010 וזכה לאהדה גדולה מצד הקהל, שאימץ אותו בחום. חברת רוקסטאר מפיצה ומפתחת משחקים באמצעות מספר אולפני פיתוח שבבעלותה, כאשר המשחק המוכר ביותר של החברה הינו Grand Theft Auto, או GTA בקצרה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים