שותפותיה של נינטנדו מסרבות לאשר כי המשחקים שהופיעו בסרטון ההכרזה יגיעו לקונסולת ה-Switch

לוגו קונסולת Switch של נינטנדו

זמן קצר לאחר ההכרזה על קונסולת ה-Switch החדשה שלה, נינטנדו מסרבת לחשוף פרטים נוספים אודותיה. המכשיר המיוחד, שניתן לשלוף מתחנת העגינה בבית ולקחת איתנו לדרכים, מזכיר מעט בצורתו טאבלט ומכשירי מובייל דומים, אולם נינטנדו מסרבת לספר האם המסך תומך בקלט מגע.

“אין לנו מה להכריז בנושא זה”, נמסר מנציגות נינטנדו בארצות הברית. “אנו נערוך הכרזות נוספות אודות החומרה של ה-Nintendo Switch מאוחר יותר, לפני השקת המוצר”. הדברים נמסרו לאתר Eurogamer שדרש פרטים נוספים אודות המכשיר, ובפרט לדעת האם המכשיר כולל מסך מגע.

בנוסף, משחקים שהופיעו בסרטון ההכרזה המוצלח של המכשיר, לא בהכרח יעשו דרכם לקונסולה החדשה. בת’סדה, החברה המפתחת ומפיצה את משחק התפקידים Skyrim שהופיע על גבי ה-Switch בסרטון, הודיעה כי Skyrim כלל לא אושר עבור המכשיר“אנו לא מאשרים משחקים ספציפיים [שיגיעו ל-Switch] כרגע, אבל אנו שמחים להכריז על השותפות שלנו עם נינטנדו ותמיכתנו ב-Switch,” נמסר רשמית מבת’סדה. “אנו מחכים בציפיה לחשוף משחקים ופרטים נוספים בעתיד”.

בסרטון של נינטנדו, ראינו כמה שחקנים מסיימים משחק כדורסל במגרש, ועוברים לשחק ב-NBA 2K17 על גבי השולחן בקונסולות ה-Switch שהביאו עימם. נקודה זו גם הדגימה מגוון דרכים להשתמש בשלטי המכשיר במשחקים מרובי משתתפים. אולם כעת, חברת 2K המפיצה את משחק הכדורסל שחררה הודעה דומה לזו של בת’סדה: אין כל אישור רשמי שהמשחק עצמו יגיע למכשיר.

חריגות אלו מצטרפות למוזרויות נוספות שנצפו בסרטון. למשל, משחק מריו חדש לגמרי שנינטנדו לא חשפה עדיין. זוהי התנהגות חריגה, שכן חשיפה של משחקי מריו, המותג הגדול ביותר של נינטנדו, בדרך כלל לא מתבצעת כבדרך אגב, אלא מלווה בהכרזה גדולה וחגיגית. בסרטון נצפתה גם גרסה משונה של Mario Kart 8, שבבירור שונה מהגרסה אותה גיימרים מכירים כרגע. כל שנותר לנו לעשות הוא להמתין לפרטים נוספים מנינטנדו, שייבארו את הדברים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים