חדש באפליקציית המסרים המידיים WhatsApp: שיחות וידאו

שיחות וידאו בוואטסאפ

אפליקציית המסרים המידיים WhatsApp שוב מתעדכנת עבור בודקי הבטא במערכת ההפעלה אנדרואיד, והפעם היא קוראת תיגר על אפליקציית סקייפ של ענקית התוכנה מיקרוסופט, בעוד היא מאפשרת מעתה ביצוע שיחות וידאו עם אנשי הקשר. האופציה לא זמינה בשלב זה לכל בודקי הבטא, אך היא מופצת בהדרגתיות במהלך השעות האחרונות. השירות עצמו סובל בינתיים מחבלי לידה קלים, מה שמתבטא בקצב שידור נמוך, עיוותי קול וניתוקים אקראיים לאחר דקות בודדות של שיחה.

שיחות הוידאו מתנהלות תחת אותו ממשק שיחות שהשיקה החברה בשנה שעברה, אלא שבמקום תמונת הפרופיל של איש הקשר – יופיע וידאו שנלכד בזמן אמת דרך המצלמה הקדמית במכשיר הסמארטפון שלו. בחלונית קטנה באחת הפינות של המסך יופיע הוידאו שלנו, כך שנוכל לדעת מה בדיוק רואים בצד השני. התיעוד של שיחות הוידאו מופיע יחד עם זה של השיחות הקוליות, ומה שמבדיל בין הרשומות הוא האייקון: מצלמת וידאו לשיחת וידאו, ושפופרת טלפון לשיחה קולית.

שיחות וידאו בוואטסאפ
שיחות וידאו בוואטסאפ (תמונה: גאדג’טי)

כדי להתחיל בשיחת וידאו יש להכנס לחלון צ’אט עם איש הקשר הרלוונטי וללחוץ על סמליל שפופרת הטלפון אשר מופיע בתפריט העליון, אז ייפתח חלון נוסף שישאל איזה סוג של שיחה ברצונכם לבצע: שיחה קולית או שיחת וידאו (הסוף לשיחות קוליות בשוגג?). דרך נוספת היא באמצעות לשונית השיחות בחלון הפתיחה של האפליקציה, שם יהיה עליכם ללחוץ על סמליל השיחה החדשה בתפריט העליון.

שיחות הוידאו יופצו לכלל משתמשי האפליקציה בתוך שבועות בודדים, כך ניתן ללמוד מהשקות קודמות של פיצ’רים חדשים באפליקציית המסרים. מי שמעוניין לנסות את שיחות הוידאו כבר עכשיו צריך כמובן להצטרף לתכנית הבטא, להתקין את הגרסה החדשה ביותר של האפליקציה דרך חנות ה-Google Play ולהמתין לפתיחת האופציה עבורו. באתר Android Police ממליצים למשתמשי הבטא הקיימים למחוק את קבצי המטמון של האפליקציה כדי לקבל את היכולת כבר עכשיו.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים