דיווח: Lenovo Moto M ייחשף באירוע הכרזה שייערך ב-8 בנובמבר

סמארטפון Lenovo Moto M XT-1662 (מקור: TENNA) Lenovo Moto M XT-1662 (מקור: TENNA)

במהלך החודשים האחרונים דלף לרשת במגוון הזדמנויות סמארטפון חדש בשם Moto M בייצור חטיבת מוטורולה מבית לנובו המצויה לצד חטיבת המובייל העצמאית של ענקית הטכנולוגיה ויצרנית המובייל הסינית. כעת, לאחר שתמונות המכשיר ומפרטו הטכני כבר נחשפו בפנינו כמעט במלואם, מוצמד למכשיר מועד הכרזה אפשרי המתקבל דרך הדלפה חדשה, והוא ה-8 בנובמבר, יום שלישי.

על פי הדלפה שמקורה בסין, חברת הטכנולוגיה הסינית, לנובו, תקיים במועד הנ”ל אירוע הכרזה בו תציג בפעם הראשונה את סמארטפון ה-Lenovo Moto M (וייתכן כי גם את ה-Moto M Plus עליו שמענו מוקדם יותר החודש). נוסף על כך, נמסר בדיווח של אתר Tech Droider כי לצד המכשיר/ים האלו, יושק באופן רשמי עבור הקהל הסיני מכשיר נוסף מבית לנובו, והוא ה-Lenovo P2.

הדלפה: Moto M
הדלפה: Moto M (מקור: playfuldroid.com)

שני המכשירים הללו יפנו לשוק הביניים באמצעות מפרט בינוני, זאת יחד עם מבנה מתכת מלא המאפשר להם להחשב כמכשירי פרימיום. בעוד שעל ה-P2 אנו כבר יודעים את כל הפרטים, מפרטו הטכני של ה-Moto M כבר נחשף בחלקו וצפוי להכיל: מסך 5.5 אינץ’, מערכת שבבים מדגם MT6755 או Snapdragon 625, רכיב אחסון פנימי בסך 32/64 גיגה-בייט הניתנים להרחבה באמצעות כרטיס microSD וזיכרון RAM בנפח 3/4 גיגה-בייט.

שאר המפרט ישלב מערך צילום הכולל חיישן ראשי ברזולוציית 13 או 16 מגה פיקסל יחד עם פלאש LED צמוד וכן חיישן צילום קדמי ברזולוציית 5 מגה פיקסל. על פי הדלפה אחרת, יש לציין, יציע ה-Moto M סוללה בעלת קיבולת מרשימה של 5,100mAh שתהפוך את המכשיר לחיה של ממש בכל הנוגע לחיי סוללה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים