טריילר שני לסרט “וונדר וומן”

גל גדות כ”וונדר וומן” (תמונה: Warner Bros)

היום (ה’) הוציאו אולפני האחים וורנר (Warner Brothers) טריילר חדש לסרט הבא ביקום הקולנועי של גיבורי הקומיקס של DC, שיתמקד בוונדר וומן (Wonder Woman), וקרוי פשוט על שמה.

זהו הטריילר המלא השני שיצא לסרט. ראינו כבר שחלק מהסרט יתרחש על האי תמיסצרה (Themyscira), אי האמזונות בו דיאנה (Diana), נסיכת האמזונות אותה אנחנו מכירים כוונדר וומן, גדלה. כמו כן, ראינו שהיא תחבור לטייס קרב אמריקאי בשם סטיב טרבור (Steve Trevor), אותו ישחק כריס פיין (Chris Pine), המוכר כקפטן קירק (Captain Kirk) מסרטי סטארטרק (Star Trek) החדשים.

כעת אנו רואים בבירור שטרבור, אשר לוחם בצד האמריקאי במלחמת העולם הראשונה, התרסק על האי של דיאנה בטעות. טרבור מספר לדיאנה, אותה משחקת גל גדות, שמחוץ לאי גועשת המלחמה הנוראית ביותר שהאנושות ידעה עד לאותו יום. כמי שנשבעה להגן על האנושות, דיאנה בוחרת לעזוב עם טרבור את האי כדי לסייע לו לסיים את המלחמה.

בטריילר החדש רואים הרבה יותר אקשן, עם קרבות יריות, חרבות, ואף קרבות אוויריים. אנו רואים שהמלחמה גם מגיעה לתמיסצרה, אך קשה לומר אם זה קורה בעקבות התערבותה של דיאנה, או שזה אירוע מתחילת הסרט המדרבן אותה לצאת למלחמה.

גל גדות כ"וונדר וומן" (תמונה: Warner Bros)
גל גדות כ”וונדר וומן” (תמונות: Warner Bros)

הטריילר ממוסגר בקולה של דיאנה המספרת את סיפור המלחמה למישהו, תוך כדי שהיא מסתכלת על תמונה ישנה מהמלחמה, תמונה שברוס וויין (Bruce Wayne) מצא ב”באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק” (Batman V Superman: Dawn of Justice), הסרט בו הוא ודיאנה נפגשו לראשונה. סביר מאד להניח שוויין הוא מי שמקשיב לסיפורה של הנסיכה.

“וונדר וומן” צפוי לעלות למסכים ב-2 ביוני 2017 בארצות הברית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים