חברת Adobe משיקה זוג אפליקציות ליצירתיים שבינינו

אפליקציות Adobe לאנדרואיד אפליקציות Adobe לאנדרואיד

יצרנית תוכנות העריכה Adobe מפתחת אמנם שלל תוכנות מקצועיות לעורכים וגרפיקאים במחשבי ה-PC וה-Mac, אך יש לה נוכחות נאה למדי גם בשוק המובייל. היא השיקה השבוע את האפליקציות Comp CC ו-Photoshop Sketch המיועדות לציור ולעריכת דפים.

Comp CC מיועדת ליצירת עמודים שנועדו להצגה במגוון פלטפורמות, פיזיות ודיגיטליות ואחד. האפליקציה תומכת במגוון פורמטים שונים, ביניהם טלפונים וטאבלטים מבוססי אנדרואיד, מכשירי אייפד ואייפון וגם שלל ניירות דוגמת A3 ו-A4. האפליקציה תוכננה על מנת לאפשר יצירה נוחה של צורות, תמונות וטקסט ולעמד וליישר אותם כאוות נפשו של המשתמש. את יצירת המופת ניתן לאחר מכן לשתף דרך ענן Adobe Cloud אל כל אחת מתוכנות העריכה של Adobe או באמצעות יכולת השיתוף המובנית באנדרואיד.

Photoshop Sketch (כפי שהשם מרמז) מיועדת עבור שרטוטים, ומציעה את מגוון יכולות הציור והשרטוט הקיימות בפוטושופ למחשב. האפליקציה מאפשרת לבחור מבין מגוון מברשות להן תכונות שונות דוגמת צבע, עובי וסגנון ציור. ניתן ליצור גם צורות. בדומה לאופן הפעולה במחשב, Sketch מציעה עבודה בשכבות שונות.

צילומי מסך מתוך האפליקציות החדשות. (קרדיט: Google Play)
צילומי מסך מתוך האפליקציות החדשות. (קרדיט: Google Play)

זוג האפליקציות החדשות זמינות להורדה כבר עכשיו מחנות ה-Google Play. על מנת להוריד את Comp CC, לחצו כאן. על מנת להוריד את Photoshop Sketch, לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים