שיאומי מרעננת את השוק הנמוך וחושפת את סדרת ה-Redmi 4

דגמי סדרת Xiaomi Redmi 4 דגמי סדרת Xiaomi Redmi 4

בהתם לכל השמועות והדיווחים, וכפי שהעיד טיזר אותו שיחררה היצרנית מוקדם יותר השבוע, חשפה ענקית הטכנולוגיה ויצרנית המובייל הסינית, שיאומי, את דור ההמשך לסדרת מכשירי השוק הנמוך רדמי 3, והיא סדרת Redmi 4 הכוללת שלושה מכשירים חדשים: Xiaomi Redmi 4A, Redmi 4 ו-Redmi 4 Prime (או High).

Xiaomi Redmi 4A

הראשון מבין השלושה הוא דגם הרדמי 4A שמהווה למכשיר החלש ביותר מבין השלושה בעודו מציע מסך IPS LCD בגודל 5 אינץ’ וברזולוציית HD 720P, מצלמת 13 מגה-פיקסל ראשית עם פלאש LED צמוד וחיישן צילום קדמי עבור מצלמת הסלפי ברזולוציית 5 מגה-פיקסל.

Xiaomi Redmi 4A
Xiaomi Redmi 4A

על יכולות העיבוד תהא אמונה מערכת על שבב מסוג Snapdragon 425 הכוללת 4 ליבות Cortex-A53 בתדר מירבי של 1.4GHz יחד עם המאיץ הגרפי Adreno 308 זיכרון RAM בנפח 2GB וסוללה בקיבולת מרשימה של 3,120mAh. מערכת ההפעלה שתרוץ על המכשיר, שיהפוך זמין לרכישה ב-11 לנובמבר, היא אנדרואיד מרשמלו 6.0 יחד עם ממשק MIUI 8. חרף המפרט שפונה לשוק הנמוך, לא מוותרת שיאומי על מבנה המכשיר וזה עשוי מאלומיניום באופן מלא, תוך שהוא מגיע בכיסוי זכוכית 2.5D בחלקו הקדמי אשר מתמזגת למסגרת המתכתית.

את ה-Redmi 4A מתמחרת שיאומי ב-499 יואן סיני בלבד, הם שווי ערך לכ-290 שקלים. 

Xiaomi Redmi 4
Xiaomi Redmi 4

Xiaomi Redmi 4

דגם הרדמי 4 מגיע גם הוא עם מבנה אלומיניום מלא, אלא שהפעם נמצא בגבו לא רק את מערך הצילום הראשי, אלא גם חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש ואת פסי אנטנה המשולבים בחלקו העליון והתחתון. בכל הנוגע למפרטו הטכני, כולל ה-Redmi 4 שלל רכיבים ההופכים אותו למכשיר שוק נמוך, והם: מסך 5 אינץ’ ברזולוציית HD 720P, מערכת שבבים מדגם Snapdragon 430 הכוללת 8 ליבות Cortex-A53 בתדר מירבי של 1.4GHz ואת המאיץ הגרפי Adreno 505, וכן זיכרון RAM בנפח 2GB בלבד.

עבור מערך הצילום הראשי שלו, מציע Redmi 4 חיישן 13 מגה-פיקסל עם פלאש LED ומנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי, כאשר בחלקו הקדמי נמצא מצלמת סלפי ברזולוציית 5 מגה-פיקסל. יחד עם זאת נמצא במכשיר גם סוללת 4,100mAh וזיכרון אחסון בנפח 16 גיגה-בייט. גם כאן נמצא את מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו ואת ממשק MIUI 8.

את ה-Redmi 4 תציע היצרנית לרכישה  החל מה-7 לנובמבר עבור 699 יואן סיני (כ-392 שקלים). 

Xiaomi Redmi 4 Prime
Xiaomi Redmi 4 Prime

Xiaomi Redmi 4 Prime

האחרון מבין השלושה הוא גם זה בעל המפרט המתקדם והחזק ביותר מביניהם, ולמעשה מאפשר לעצמו להחשב כמכשיר הפונה לשוק הבינוני. בזירת הביצועים ממוקם לו שבב Snapdragon 625 הכולל 8 ליבות Cortex-A53 בתדר מקסימלי של 2.0GHz, מאיץ גרפי מדגם Adreno 506, זיכרון RAM בנפח 3GB, רכיב אחסון פנימי בסך 32 גיגה-בייט וכן צג בגודל 5 אינץ’ בלבד, אלא שהפעם יהיה זה ברזולוציית Full HD 1080P.

מערך הצילום הראשי של המכשיר כולל חיישן ברזולוציית 13 מגה-פיקסל עם פלאש LED בשתי טמפרטורות צבע ומנגנון זיהוי פאזה עבור פוקוס אוטומטי. בכל הנוגע לעיצובו ומבנהו, זהה הרדמי 4 פריים לאחיו הרדמי 4 והוא כולל מבנה אלומיניום מלא עם חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע בגבו.

את ה-Redmi 4 Prime מציעה היצרנית לרכישה החל מיום שני הקרוב (7.11) עבור 899 יואן סיני (כ-510 שקלים). 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים