הקרב מתחמם: Call of Duty מדיח את Battlefield 1 מראש טבלת המכירות

מתוך CoD: Infinite Warfare מתוך CoD: Infinite Warfare

השקתו של Call of Duty: Infinite Warfare היא אחת ההשקות הגדולות של השנה, אולם בהשוואה למשחק הקודם בסדרה, Call of Duty: Black Ops 3, נראה כי השחקנים פחות מעוניינים בכותר החדש. למרות ששני המשחקים יצאו בימי שישי דומים בנובמבר, וזכו לקמפיין שיווקי נרחב, המכירות של Infinite Warfare נמוכות ב-48.5 אחוזים מ-Black Ops 3. כלומר, Black Ops 3 מכר כמעט כפול ממה ש-Infinite Warfare מוכר כעת.

הגורמים לכך יכולים להיות מגוונים. ראשית, Black Ops 3 נהנה מהשקה רחבה יותר על מכשירי הדור הקודם כמו PlayStation 3 ו-Xbox 360. המשחק החדש, Infinite Warfare, כבר לא הגיע למכשירים אלו. עם זאת, חברת Chart-Track העוקבת אחרי הנתונים בבריטניה, מדווחת כי גם אם מתחשבים במספר המכירות לקונסולות הדור הקודם, הפער לא מצטמצם באופן משמעותי: Infinite Warfare עדיין מפגר ב-43.6 אחוזים מאחורי Black Ops 3. אם כך, זו לא הסיבה העיקרית להבדל.

Activision, בעלת המותג Call of Duty שגם מפיצה את המשחק, הודיעה כי היות ו-Infinite Warfare הוא הראשון מבין סדרת-בת חדשה במותג, היא צופה כי הוא אכן ימכור פחות עותקים מכותר בסדרת Black Ops. עם זאת, קשה להתעלם מתגובת השחקנים לקמפיין השיווקי של Infinite Warfare מאז הוכרז: שחקנים רבים נרתעו מהמעבר למדע בדיוני רחוק יותר, שלבים בחלל, ולחימה על כוכבים אחרים. סרטון ההכרזה של המשחק קיבל מליוני הצבעות שליליות, עד שהפך לאחד הסרטונים השנואים ביותר ביוטיוב.

Activision ביצעה החלטה נוספת שהרעה את המצב: שחקנים שקנו את Infinite Warfare למחשב בחנות של Windows 10, לא יכולים לשחק עם שחקנים שקנו אותו ב-Steam. כתוצאה, לקבוצה הראשונה יש מעט מאוד שותפים למשחק ברשת, מצב המקשה עליהם להנות מהמשחק באופן מלא.

למרות כל אלו, Infinite Warfare התברג היישר למקום הראשון בטבלת מכירות המשחקים של בריטניה, בה נדגמו הנתונים. המתחרה העיקרי, Battlefield 1, הושק לפני כשבועיים וחצי וכביכול נתן לגיימרים את שביקשו: לחזור למלחמת העולם, עם מגפיים על הקרקע. למרות אהדת הגיימרים ל-Battlefield 1 בחודשים האחרונים, המשחק נאלץ בכל זאת לפנות את מקומו מראש הטבלה עם הגעתו של Call of Duty החדש.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים