BenQ מכריזה על מסך ה-ZOWIE XL2540 – לא בא לשחק

מסך מחשב BenQ Zowie XL2540 מסך אחר מבית BenQ, המיועד לגיימרים ומשתייך לסדרת Zowie

תחום משחקי המחשב הפך בשנים האחרונות מתחביב שולי שאמהות אוהבות לשנוא לספורט של ממש, עם תחרויות נושאות פרסים, קהל אוהד ושחקנים מקצוענים. ומקצוענים, כמו מקצוענים, זקוקים לציוד מקצועי. בדיוק עבורם הכריזה יצרנית המסכים הותיקה BenQ על מסך ה-XL2540, המיועד לספק ביצועים מירביים לשחקנים התחרותיים.

ראשית כל, קצב הרענון של המסך עומד על 240 הרץ. סביר להניח שמדובר בקצב רענון גבוה פי ארבעה משל המסך שאתם צופים בו כרגע. בזמן שהמסך האיטי שלכם הספיק להציג פריים אחד, ה-XL2540 מבית BenQ של השחקן שמולכם הציג ארבעה, ואתם כבר שוכבים מתים על הרצפה בזמן שהיריב שלכם ב-CS:GO מריע בשמחה על כך שעשה לכם 360 No Scope. הוא כנראה שופך גם קצת Mountain Dew על השולחן, אשר מכוסה כבר חודשים שכבה עבה של פירורי דוריטוס.

מסך מחשב BenQ Zowie XL2540
מסך מחשב BenQ Zowie XL2540

מכירים את זה שאתם נכנסים למערה ב-Skyrim ופתאום הכל חשוך? אז המסך החדש של BenQ מכיל טכנולוגיה מיוחדת המזהה את הסצנות החשוכות הללו ומבהירה אותן על מנת להקל על הצפייה. כנפיים מסתירות המותקנות משני צדדיו עוזרות לכם להתרכז במשחק, מגנות עליכם מפני ריגול של יריבים וגם  חוסמות קרני אור תועות העשויות להשתקף ולהפריע לכם בצפייה.

המסך מגיע בגודל של 24.5 אינץ’ ומציע רזולוציית Full HD בפריסה של 1080×1920 פיקסלים ובקצב רענון העומד, כאמור, על 240 הרץ ועם זמן תגובה של 1 מילישניות (Gray-To-Gray). טווח הצפיה במסך עומד על 160 מעלות, בעוד בהירותו עומדת על 400nits והניגודיות המוצעת מגיעה עד 1:1000. בצד החיבורים תמצאו מחבר Display Port 1.2 בודד, מחבר HDMI 2.0 וחיבור DVI-D, אליהם מצטרפת רכזת של שלושה מחברי USB

BenQ לא חשפה פרטים נוספים אודות המסך החדש בשלב זה, אך קצב הרענון העילאי מבטיח שהוא יהפוך ללהיט בכל תחרויות הגיימינג.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים