OnePlus תקיים אירוע הכרזה ב-15 לנובמבר, תחשוף את ה-OnePlus 3T

לוגו OnePlus

לפני מספר ימים חשפה קוואלקום, ענקית השבבים האמריקאית, כי יצרנית הסמארטפונים וואן-פלוס מתכננת לחשוף מכשיר שבליבו פועמת מערכת השבבים החדשה Snapdragon 821. כעת, כ-48 שעות לאחר מכן, מצטרפת לחגיגה היצרנית עצמה ומודיעה דרך חשבון הטוויטר הרשמי שלה כי היא תקיים אירוע הכרזה ביום שלישי, ה-15 בנובמבר, ובו תציג באופן רשמי מוצר מסויים (ככל הנראה סמארטפון ה-OnePlus 3T) אשר רץ על גבי פלטפורמת העיבוד הנ”ל.

בציוץ אותו שיתפה בטוויטר צירפה וואן פלוס סרטון קצרצר ובו מוצג גרף המשווה את ביצועי הליבות החזקות ביותר ב-Snapdragon 820 לבין אלו שב-Snapdraogn 821, ומיד לאחריו נכתב בגדול “T-7”, מה שאולי עשוי להעיד על שם המכשיר המיועד. על פי דיווחים קודמים וכפי שכבר ציינו, ייקרא המכשיר בשם OnePlus 3T, כך שלא בדיוק ברורה לנו מהותה של הסיפרה 7 בטיזר שפרסמה היצרנית בחשבון הטוויטר שלה.

על פי דיווחים קודמים בנושא, יציע ה-OnePlus 3T מגוון שיפורים ושידרוגים בהשוואה לקודמו: יכולות צילום משופרות שיתקבלו ע”י שימוש בחיישן חדש מדגם IMX398 המיוצר ע”י סוני ומגיע ברזולוציית 16 מגה פיקסל, סוללה גדולה יותר בעלת קיבולת של 3,300mAh (בהשוואה ל-3,000mAh ב-OnePlus 3) וכמובן שבב ה-SD821 החדש, שמצוייד בליבות Kryo עוצמתיות בתדר מקסימלי של 2.35GHz.

מחיר ה-OnePlus 3T עשוי שיהיה גבוה בהשוואה למכשיר הדגל הנוכחי של היצרנית, וצפוי לעמוד על כ-479 דולר (כ-1,850 שקלים לפני חישוב עלויות מיסים ושילוח).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים