נייד הגיימינג החדש של ASUS מגיע לישראל במחיר של 17,500 שקלים

מחשב נייד ASUS ROG G701VI (תמונה: יח"צ ASUS) מחשב נייד ASUS ROG G701VI (תמונה: יח”צ ASUS)

לפני שבוע דיווחנו לכם אודות נייד הגיימינג הטרי בקטגורית ה-Republic of Gamers של ASUS, קטגוריה בה נמצאים מחשבים ניידים מפוארים, שהם לא רק מותאמים עד אחרון הפרטים עבור חווית גיימינג מושלמת אלא גם מכילים רכיבי חומרה מהשורה הראשונה. מדובר, כמובן, על ה-ASUS ROG G701VI.

כעת הפרטים אודות מחשב נייד זה מתבהרים לחלוטין, אך נתחיל בעיקר: חברת ASUS משיקה בישראל את ה-G701VI באופן רשמי, כאשר מחירו לצרכן מתחיל בלא פחות מ-17,500 ש”ח והוא יהיה זמין החל מחודש דצמבר. כעת, כאשר התמונה ברורה, נשאלת השאלה מה הצרכן הישראלי מקבל עבור מחשב בעל תג מחיר שכזה.

מחשב ה-G701VI נראה כמו התשובה הישירה של ASUS למחשבי ה-Alienware 17 החדשים של דל: גולת הכותרת שלו, בין היתר, היא התמיכה במשחק מציאות וירטואלית (VR) – הן ברמת החיבוריות והן ברמת החומרה, כאשר מחשב זה מגיע עם כרטיס מסך מסוג NVIDIA GeForce GTX 1080M, תואם GTX 1080 שולחני, ועד מעבד Intel Core i7 6820HK (הניתן להמהרה). לאלו יתלווה נפח זיכרון עצום של 64 גיגה-בייט מסוג DDR4, ואם זה לא מספיק – גם זוג כונני SSD מסוג M.2 PCI-E X4 בנפח של 512 גיגה-בייט ב-RAID0 היוצרים נפח של 1 טרה-בייט.

מחשב נייד ASUS ROG G701VI
מחשב נייד ASUS ROG G701VI (תמונה: יח”צ ASUS)

גולת כותרת נוספת הקיימת בדגם החדש היא ללא ספק המסך: זה מגיע בגודל פיזי של 17.3 אינץ’ ברזולוציה של Full-HD, ומכיל פאנל בעל תדר רענון של 120 הרץ, קצב רענון אותו באופן טבעי ידע לנצל כרטיס מסך ה-GTX 1080M על מנת להציג חווית משחק חלקה כפליים ממשחק על 60 פריימים לשניה. עוד תומך המסך בטכנולוגית ה-G-Sync של NVIDIA ומגיע עם תאורת לד ובהירות של עד 300 NIT.

עוד כולל המחשב בגזרת החיבורים חיבור HDMI 2.0 עבור כניסה של משקפי מציאות מדומה, כניסת USB Type-C, יציאת DisplayPort 1.3 וכניסת קול מוגברת היטב המתחברת לשבב קול איכותי של ESS Sabre, אלו עבור חווית סאונד מקסימלית בשימוש עם אוזניות. המחשב מכיל מקלדת מוארת בעלת Anti-Ghosting וסוללת 6 תאים בנפח של 93 וואט-לשעה. משקלו של המחשב הוא כ-3.70 ק”ג.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים