חברת הסייבר הישראלית Siemplify מודיעה על גיוס של 10 מיליון דולר

צוות חברת Siemplify צילום: Siemplify

חברת הסייבר הישראלית Siemplify מודיעה על השלמת סבב גיוס חדש העומד על סכום כולל של 10 מיליון דולר. את הסבב הנוכחי הובילו במשותף קרנות ההון הסיכון 83North ו-G20 Ventures. מלבד זאת, בסבב הנוכחי השקיעו גם מספר משקיעים פרטיים בולטים, בהם דייב סטרום מ-Greylock Partners ואלכס דיילי, מנכ”ל ומייסד ArcSight.

המוצר העיקרי של חברת Siemplify הוא מערכת בשם ThreatNexus אשר מהווה פלטפורמה המאפשרת לארגונים לנהל ולנתח איומי סייבר בזמן אמת. ThreatNexus מסייעת לזהות איומים ממשיים על הארגון ומקשרת באופן אוטומטי בין התראות ואירועים נפרדים תוך שמירה על המידע נקי וברור. המערכת מאפשרת לנהל את מערך אבטחת מידע (SOC) בארגון ולקצר את זמני הטיפול באירועי סייבר – החל מזיהוי ההתקפה וניתוח שלה באמצעות כלים מתקדמים, ועד לטיפול אוטומטי מהיר או טיפול ידני, במידת הצורך.

מערכת Siemplify
תמונה: Siemplify

ThreatNexus, אשר מתבססת על תשתיות האבטחה הקיימות בארגון, מצמצמת את כמות ההתראות, מרחיבה את יכולותיו של הצוות הקיים ומקצרת באופן משמעותי את משך הטיפול באירוע. כספי הגיוס של הסבב האחרון ישמשו את החברה כדי להגדיל את ארסנל הכלים שהיא מציעה ולשפר בהתאם לדרישת הלקוחות את מערכת ThreatNexus.

Siemplify הוקמה בשנת 2015 על ידי עמוס שטרן, גרי פטחוב ואלון כהן – יוצאי יחידות טכנולוגיות של חיל המודיעין ומשרד ראש הממשלה. החברה לקחה חלק בעברה במאיץ הסטארטאפים של מיקרוסופט ונצ’רס וגייסה רק לפני מספר חודשים 4 מליון דולר. מטה החברה שוכן בניו יורק ומרכז הפיתוח והמחקר שלה ממוקם בתל אביב. בין לקוחות החברה נמנים בנקים וארגונים מובילים, בארץ ובארה”ב.

עמוס שטרן, מנכ”ל החברה ואחד ממייסדיה, התייחס לגיוס וציין:

הגיוס הנוכחי יאפשר להרחיב משמעותית את פעילות החברה בארה”ב ובעולם, ולהמשיך במימוש החזון תוך מתן מענה לצורך של השוק במערכת תגובה מרכזית לארועי סייבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים