טריילר חדש לסרט קונג: אי הגולגולת – גרסה חדשה ל”קינג קונג”

מתוך “קונג: אי הגולגולת” (תמונה באדיבות Warner Bros)

“קינג קונג” (King Kong) הוא אחד מאותם סרטים שזכו באין ספור חידושים. מעבר לשלושה סרטים שונים המספרים, בגדול, את אותו הסיפור, הקוף הענקי התארח גם בסרטי מפלצות אחרים, והוא אחד מהאייקונים הקולנועיים הגדולים והמוכרים ביותר כיום. כעת אולפני האחים וורנר (Warner Bros) עובדים על חידוש נוסף, שככל הנראה יזכה לשם “קונג: אי הגולגולת” (Kong: Skull Island) והטריילר שלו עוצר נשימה.

בטריילר אנו רואים משלחת שיוצאת לחקור אי חדש ולא מוכר. לאחר שהמשלחת מפילה פצצות על האי כדי למפות אותו בעזרתן היא מעירה את זעמו של קונג, קוף ענק המתגורר על האי, והוא מפיל את המסוקים שלהם ובכך לוכד אותם על האי. על הקרקע הם מגלים שישנה חברה של ילידים שסוגדת לקונג, ומתחבאת מסוג אחר של יצורים, טורפים לטאיים למראה, החיים באי וצדים אותם.

בעוד שכל סרטי “קינג קונג” הקודמים הסתיימו בניו-יורק, לא ברור אם גם הסרט החדש יקח את הקוף לעיר הגדולה. זה יתכן, אך הרושם מהטריילר הוא שגם על האי לא חסר מה לעשות.

לסרט התגייסה רשימה מרשימה של כוכבים גדולים מאד, ביניהם טום הידלסטון (Tom Hiddleston), ברי לארסון (Brie Larson), סמואל ל. ג’קסון (Samuel L. Jackson), ג’ון גודמן (John Goodman), ג’ון סי ריילי (John C. Reilly) ועוד.

“קונג: אי הגולגולת” צפוי לעלות למסכים ב-10 במרץ הקרוב בארצות הברית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים