בלאק פריידי 2016: גאדג’טי מחלק לכם את Watch Dogs 2 ל-Xbox One מתנת הד ארצי

Watch Dogs 2

העיר סן פרנסיסקו משיקה שירות חדש בשם ctOS: רשת תקשורת המחברת את כל אזרחי העיר ואת כל הדברים שנמצאים בה. מרקוס הולוויי (Marcus Holloway) מגלה כי המערכת החדשה מנסה לפגוע בחשאי בתושבי העיר, ומסמנת אותו בתור חשוד בפשע שלא ביצע. לכן, מרכוס חובר לצוות ההאקרים DedSec כדי להפיל את המערכת ctOS, ואת החברה שמאחוריה, ששמה בלום (Blume).

זה הסיפור שמאחורי Watch Dogs 2, המשחק החדש בעולם-פתוח המתרחש בסן-פרנסיסקו וסביבתה. Watch Dogs 2 מאפשר לנו לסייר בעיר ולצאת למשימות – בין אם משימות פריצה מתוחכמות תוך שימוש בגאדג’טים מתקדמים, ובין אם משימות אקשן חסר מעצורים עם נשק חם וסיכון גבוה. כמו במשחק הקודם, גם הפעם נוכל להשפיע על סביבתנו באמצעות האקינג, כמו האפשרות לשלוט ברכבים מרחוק, או השתלטות על המכשירים האלקטרוניים בעיר.

Watch Dogs 2 מציג כמה שיפורים מהמשחק הקודם בסדרה. בניגוד למשחק הקודם בו היה ניתן לפרוץ רק למכשירי טלפון מסויימים, במשחק החדש ניתן לפרוץ לכל מכשיר וכל אדם ברחוב – ואפילו לעשרות אנשים בו זמנית. חובבי הריגול שנהנים להציץ לשיחות משעשעות של תושבי העיר, ישמחו לדעת כי כעת התחביב מקבל חיזוק משמעותי בכותר החדש.

בנוסף, למשחק יש אפשרויות משחק מרובה משתתפים (מולטיפלייר) מתקדמות המאפשרות למצוא שחקנים בעולם המשחק באופן דינאמי, ולצאת איתם למשימות הדורשות תיאום ושיתוף פעולה (יש לציין כי אפשרות זו תיפתח בהמשך ואיננה פעילה עדיין).

בואו לקבל את המשחק במתנה!

לכבוד Black Friday גאדג’טי מחלק לזוכה את המשחק Watch Dogs 2 מתנת הד-ארצי יחד עם מספר מתנות נוספות, בהן:

  • מדבקות למחשב
  • סט סיכות
  • אוזניות ממותגות
  • כפפת ספוג ענקית

כל מה שעליכם לעשות כדי להשתתף הוא לענות בתגובות:

למייל של מי הייתם פורצים, ומה הייתם מגלים שם?

מבין אלו שיענו את התשובה המעניינת ביותר, נבחר זוכה אחד שיקבל את המשחק המלא ל-Xbox One! התחרות תסתיים ביום חמישי (24.11) בשעה 22:00 והזוכים יוכרזו למחרת, ביום שישי (השחור).

התחרות כפופה לתקנון, לקריאה: PDF | DOCX

התחרות הסתיימה, והנה שם הזוכה:

Jonathan Bador – ברכותינו יהונתן. לאפשר לך להציץ למייל של מנהל נאס”א אנחנו לא יכולים, אז ניאלץ להישאר באפילה בכל נושא החייזרים בשלב זה. אבל כן תקבל עותק מהמשחק Watch Dogs 2 יחד עם כל הפרסים השווים הנוספים שציינו מעלה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים