רפואה מתקדמת להמונים: חברת Zebra Medical משיקה שירות חדש לאבחון צילומי CT

המתנה לחוות דעת של רופא מומחה שיביט בצילומים שעשיתם עשויה לארוך לא מעט זמן, במיוחד אם אין לכם נגישות לרפואה מתקדמת. חברת Zebra Medical הישראלית, אשר מפתחת אלגוריתמים מבוססי ראייה ממוחשבת לעיבוד צילומים רפואיים, הצליחה ליצור מענה בדיוק לבעיה זו. החברה משיקה כלי חדש בשם Profound המאפשר לכל אדם להעלות צילומי CT ולקבל ניתוח מעמיק וחוות דעת רפואית עליהם.

האלגוריתמים של Zebra Medical ניתחו כמויות עצומות של תמונות והדמיות של חולים אחרים ובכך התאמנו על זיהוי מחלות ותסמינים בעייתיים באותם הצילומים. Profound מסוגלת עתה לקבל צילומי CT חדשים ולסרוק אותם במטרה למצוא סימנים חשודים שיכולים להעיד על מחלה כזאת או אחרת.

Profound משמשת כמקור לחוות דעת שנייה ואפילו יש באפשרותה להגיע לממצאים חדשים שלא התגלו על ידי רופאים אנושיים. נכון לכתיבת שורות אלה המערכת של Zebra Medical יכולה לזהות מגוון רחב של מחלות כדוגמת: סרטן השד, אוסטפרוזיס, כבד שומני, מחלות לב ועוד.

כל שיש לעשות בכדי להשתמש ב-Profound הוא להעלות לאתר הייעודי את הקבצים הרלוונטיים שקיבלתם לאחר ביצוע הבדיקה והמערכת כבר תתחיל בצורה אוטומטית את הסריקה. בשלב זה המערכת תומכת רק בצילומי CT של בית החזה ואזור הבטן (Abdomen) ובמידה והמערכת לא תומכת בצילומים שהעלתם, ניתן לשמור אותם בצורה מאובטחת בשרתי החברה, וברגע שתתווסף ל-Profound יכולות נוספות, תקבלו דו”ח מפורט על הצילומים.

השירות זמין כבר עכשיו למשתמשים ברחבי העולם בחינם כאשר ישנה הגבלה של עד 2 העלאות פר משתמש. במידה ואתם מעוניינים להעלות סריקות נוספות, ניתן לפנות לחברה לשם הגדלת מכסת ההעלאות למערכת.

חברת Zebra Medical הוקמה בשנת 2014 על ידי אלעד בנימין, אייל טולדנו ואיל גורה וגייסה לאחרונה סבב של 12 מיליון דולר בהובלת Intermountain Healthcare. מלבדם מושקעים בחברה גם Khosla Ventures ,Ourcrowd ומארק בניהוף.

החברה שקדה בשנתיים האחרונות על פיתוח אלגוריתמים מתקדמים בתחום הלמידה העמוקה, מה שאומר שיכולות המערכת עתידות להשתפר בצורה מתמדת. ההשקה של Profound תאפשר לחברה לאמן את המערכות שלה על מאגרי מידע גדולים ובעתיד להציג תוצאות מהירות ומדויקות יותר.

למערכת Profound – לחצו כאן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים