טריילר בינלאומי חדש ל”טריינספוטינג 2″

תמונה: Sony Pictures

בשנת 1996 יצא “טריינספוטינג” (Trainspotting), סרט המבוסס על הרומן רב-המכר בעל אותו השם של הסופר הסקוטי אירווין וולש (Irvine Welsh). “טריינספוטינג” שם מיד שני כוכבים עולים על המפה. הראשון הוא דני בויל (Danny Boyle), במאי הסרט, שביים מאז להיטים כמו “28 ימים אחרי” (28 Days Later) והסרט זוכה האוסקר “נער החידוד ממוביי” (Slumdog Millionaire). השני הוא יואן מקגרגור (Ewan McGregor), שמאז פרץ לתודעה הבינלאומית ושיחק בעשרות סרטים, בהוליווד ובאירופה, ביניהם “ביג פיש” (Big Fish) וטרילוגיית הפריקוולים של “מלחמת הכוכבים”.

כעת, 20 שנה אחרי, חוזרים בויל ומקגרגור, יחד עם כל החבורה המקורית, לסרט המשך ללהיט הפולחן, הנקרא פשוט “טריינספוטינג 2” (T2: Trainspotting 2).

הטריילר לסרט החדש מתכתב עם סצנת הפתיחה המפורסמת מהסרט הראשון, בה מארק רנטון (Mark Renton), גיבור הסרט אותו מקגרגור מגלם, מתאר את הסמים החדשים בחייו, עכשיו שהוא נקי מהרואין.

תוך כדי שהוא מדבר על רשתות חברתיות ותכניות ריאליטי כתחליפי סמים, אנו רואים אותו נפגש עם חבריו מהסרט הקודם, בהם הוא בגד בסופו – סיימון “סיק בוי” (“Simon “Sick Boy), אותו משחק ג’וני לי מילר (Jonny Lee Miller), ספאד (Spud), אותו מגלם יואן ברמנר (Ewan Bremner), ופרנסיס ביגבי (Francis Begbie) הפסיכוטי, אותו משחק רוברט קרלייל (Robert Carlyle).

דמויות נוספות שחוזרות הן דאיין (Diane), שהייתה חברתו הקטינה של רנטון, ושגדלה מאז, אותה עדיין משחקת קלי מקדונלד (Kelly McDonald), ומייקי פורסטר (Mikey Forrester), שהיה בעבר הדילר של החבורה, ואותו עדיין משחק אירוויין וולש, הסופר. כמו כן, סגנון הצילום והעריכה הייחודיים שהפכו את הסרט המקורי לעצמתי במיוחד ויזואלית מופיעים גם הם בטריילר לסרט החדש.

“טריינספוטינג 2” צפוי לעלות למסכים בישראל ב-9 לפברואר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים