עדכון אנדרואיד Nougat 7.0 יגיע החל מהיום למכשירי HTC 10

HTC 10 עם אנדרואיד 7

שלב הבדיקות הסתיים: יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית HTC הודיעה הלילה (ו’) כי עדכון אנדרואיד Nougat 7.0 יחל היום את סבב ההפצה הראשון עבור מכשיר הדגל שלה, HTC 10, אותו השיקה בחודש אפריל האחרון. נכון לעכשיו נכללים בסבב אך ורק מכשירי סים-פרי (Unlocked) שנרכשו בארה”ב, אולם סביר להניח שבתוך כמה ימים תודיע החברה על הרחבת התפוצה, כך שגם בעלי מכשירים אירופאים יוכלו להנות מהגרסה החדשה ביותר של מערכת ההפעלה.

Android Nougat
Android Nougat (מקור: Google)

את העדכון מפיצה החברה דרך האוויר (OTA) והיא קוראת לכל לקוחותיה האמריקאים וכן לאלו שרכשו את מכשירם בארה”ב לבצע בדיקת לעדכונים חדשים החל מהיום. משקלו הפיזי של העדכון עומד על 1.2GB ותהליך התקנתו על המכשיר עשוי לארוך בין 40 ל-60 דקות וללא אפשרות לבצע בו שימוש בזמן הזה. כמו תמיד, מומלץ להתחיל בתהליך ההתקנה כאשר הסוללה טעונה במלואה ובזמן בו יהיה נוח להזיז את המכשיר הצידה למשך דקות ארוכות.

מעבר לתכונות המוכרות של אנדרואיד 7, אחד השינויים שיביא איתו העדכון הזה למכשיר ה-HTC 10, כך לפחות לפי נסיינים שעשו שימוש בגרסאות טרום השחרור שלו, הוא ממשק לסידור מחדש של לחצני ההפעלה המהירה בוילון ההתראות, מה שכבר זכינו לראות בגרסאות קודמות של ממשק Sense על גבי מערכת ההפעלה, אם כי לא על HTC 10.

בישראל (כנראה) עד סוף השנה

ומה הלאה? על פי דיווחו של המפתח המוכר והמהימן LlabTooFeR דרך הרשת החברתית טוויטר לפני כשבועיים, לקוחותיה האירופאים של החברה יחלו לקבל את העדכון החדש עבור מכשיר ה-HTC 10 שלהם בסוף חודש נובמבר, או בתחילת חודש דצמבר לכל המאוחר. וכפי שציינו בתחילה, הגיוני שכך אכן יהיה. כאן בישראל נמכרים מכשירי HTC 10 על ידי היבואן הרשמי טאץ’ גרופ, ואם ללמוד מנסיון העבר, העדכון צפוי להגיע למכשירים הישראלים זמן לא רב לאחר שחרור העדכון באירופה.

HTC היא היצרנית השלישית שמעדכנת את מכשיר הדגל שלה לגרסה החדשה של אנדרואיד. לפניה עשו זאת LG עם ה-G5 וחברת מוטורולה עם Moto Z ו-Moto Z Force. יחד עם זאת, מגיעה הודעת השדרוג של החברה גם עם בשורות קצת פחות נעימות: בעלי מכשירי HTC 10 ו-One M9 שנרכשו דרך מפעילות הסלולר בארה”ב יזכו לקבל את העדכון רק בתחילת השנה הבאה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים