הדיווחים מתגבשים: iPad Pro 10.5 ייחשף בחודש מרץ הקרוב

iP

במהלך החודשים האחרונים התפרסמו מספר דיווחים בנושא עתיד סדרת האייפדים של אפל, וכעת מצטרף לחגיגה המגזין הטיוואני DigiTimes עם ידיעה משלו בעניין זה ומוסר: ענקית הטכנולוגיה מקופרטינו תכריז במהלך חודש מרץ 2017 על טאבלט אייפד פרו חדש עם מסך בגודל 10.5 אינץ’, שצפוי להיקרא בשם המסחרי Apple iPad Pro 10.5.

הדברים הללו עומדים, פחות או יותר, בקו אחד מול הדיווחים הקודמים בנושא, שהעידו כי אפל אכן תציג בשנה הבאה אייפד בגודל חדש, אף על פי שחלק מהם העידו על כך שזה יגיע עם מסך בגודל 10.9 אינץ’. כך או כך, מוסרים כלל המקורות כי באירועי האביב של אפל תחשוף זו רענון לסדרת האייפדים שיציע לכל הפחות שלושה דגמים: iPad Pro 7.9, iPad Pro 12.9 ו-iPad Pro 10.5. גודלו הפיזי של האחרון מבין השלושה צפוי להיות זהה לדגם ה-iPad Pro 9.7, זאת תצליח היצרנית להשיג באמצעות צמצום שולי המכשיר.

הצצה לאחור

עוד עולה מדיווח המגזין, שמקורותיו מגיעים ישירות משרשרת האספקה של אפל בטיוואן, כי ייצור האייפד בגודל 10.5 אינץ’ יחל כבר בחודש דצמבר, ובליבו תפעם פלטפורמת עיבוד חדשה ועוצמתית במיוחד, היא ה-Apple A10X – גרסה משודרגת ל-A10 שבמכשירי סדרת אייפון 7. נוסף על כך, לטענת הדיווח אפל לא תשאיר מאחור את ה-iPad Pro 9.7 ותציע גם לזה גרסה משודרגת שמחירה יהיה נמוך מזה של האייפד פרו 10.5.

מועד חשיפת מכשירי האייפד החדשים אינו ידוע ברגעים אלו, אך עם התקרבותנו לחודש מרץ בשנה הבאה צפוי זה להתברר. 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים