שירות סלקום TV מגיע ל-Apple TV במחיר 99 שקלים

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום, מציג את שירות סלקום TV על-גבי ה-Apple TV (צילום: גאדג'טי) ניר שטרן, מנכ”ל סלקום, מציג את שירות סלקום TV על-גבי ה-Apple TV (צילום: גאדג’טי)

שירותי הטלוויזיה של סלקום יגיעו מעתה גם דרך אפליקציה ייעודית של החברה על גבי ה-Apple TV 4 של אפל, כך חשף היום (ב’, 28.11) ניר שטרן, מנכ”ל קבוצת סלקום, במסגרת מסיבת עיתונאים שנערכה בתל-אביב. האפשרות החדשה לצפייה בשירות סלקום TV תתבצע במחיר חודשי של 99 שקלים, כאשר הבוחרים במסלול החדש יקבלו את קופסת הטלוויזיה אפל TV במקום הממיר הסטנדרטי של סלקום וללא תשלום נוסף.

בשירות המוצע דרך אפל TV ניתן יהיה לצפות בתכני ה-VOD המלאים הקיימים בשירות סלקום TV, ולצידם יהיו זמינים גם ערוצי הטלוויזיה אשר עד היום היו ניתנים לצפייה רק דרך ממיר תומך שידורי עידן+. כעת, יתבצעו שידורים מערוץ 2, 10, 1 ועוד על גבי IPTV באופן מלא, ללא תלות באנטנה חיצונית.

ערוצי הטלוויזיה זמינים דרך סלקום TV ב-Apple TV
ערוצי הטלוויזיה זמינים דרך סלקום TV ב-Apple TV (צילום: גאדג’טי)

היתרון בשימוש באפל TV כחלופה לממיר הסטנדרטי עבור שירות סלקום TV הינו באפשרות להינות גם מהאפשרויות השונות שמציע המכשיר של אפל. תוכלו לצפות בתכנים מתוך מכשירים מבוססי iOS על-גבי הטלוויזיה (תמונות, סרטים, משחקים ועוד), וגם מאפליקציות ומשחקים הקיימים על-גבי מזרים המדיה של אפל, כולל שירות המוסיקה Apple Music (בתשלום נפרד).

התכנים שמציעה סלקום TV כוללים סדרות וסרטים, אך גם תכנים נוספים לילדים, תכני ספורט רבים והחל מהשבוע גם תכנים יעודיים עבור דוברי השפה הרוסית. סלקום חגגה לאחרונה 100 אלף משתמשים לשירותי הטלוויזיה, כאשר תכנים חדשים נוספים לשירות באופן תדיר.

חשוב לציין כי קבלת ה-Apple TV 4 נעשית במודל השכרה למשך תקופה שתוגדר על-ידי סלקום למשך 36 חודשים. בעוד שהמשתמשים באפל TV לא יידרשו לשלם מעבר ל-99 שקלים בחודש עבור שירות סלקום TV, במידה שיבוטל המנוי לשירות לפני תום תקופה זו, תבקש סלקום להשלים את התשלום עבור החודשים שנותרו במחיר של 29 שקלים לחודש עבור האפל TV.

בעלים קיימים של Apple TV 4 יוכלו להירשם לשירות במחיר 99 שקלים לחודש. השירות לא זמין עבור קופסאות הטלוויזיה הותיקות יותר של אפל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים