טריילר חדש ל-Death Stranding: מה לעזאזל קורה פה?

Death Stranding, המשחק בפיתוחו של הידאו קוג’ימה (Hideo Kojima), זוכה לטריילר חדש ומסקרן. הטריילר, על אף אורכו המסתכם ביותר מארבע דקות, מותיר את הצופים מבולבלים, ומשאיר בידיהם יותר שאלות מתשובות. בכך ניכר סגנונו המיוחד והחידתי של קוג’ימה שלא ממהר לחשוף את הפרטים מאחורי ההתרחשויות. עם זאת, מעריצי המשחק כבר מתחילים לגלות פרטים מפתיעים אודות המתרחש.

בטריילר החדש נראית דמות של גבר מבוגר בחורבות עיר מוכת מלחמה. הגבר מתחבא ממה שנראה כצבא עוין ולא לחלוטין אנושי, מתחת לגשר. בידיו מחזיק במכשיר משונה. הקרקע מוצפת מים, ונראה כי נגד רצונו הוא מפעיל את המכשיר שבידיו – אז מופיע בו תינוק. בדיוק באותה העת, על המים מופיעה בובת תינוק חבוטה.

תינוק מסתורי שמדלג בין טריילרים - Death Stranding
תינוק מסתורי שמדלג בין טריילרים – Death Stranding

בובת התינוק נסחפת אל מי שנראה כמפקד צוות בצבא העוין. המפקד מגולם על ידי מדס מיקלסן (Mads Mikkelsen), אותו אולי תזכרו מהסרט Casino Royale. אלמנט החוטים עליהם דיבר קוג’ימה בעבר נראים בבירור: חוטים מחברים בין המפקד השולח את חייליו קדימה לסרוק את השטח. הטריילר נחתם בחיוך משונה של מפקד הכוח, לאחר שזה מבחין בבובת התינוק שנסחפה אל רגליו.

אולם זוהי רק ההתחלה: גיימרים חדי עין הבחינו בפרט מעניין במיוחד. אם מנגנים את הטריילר החדש לצד הטריילר הקודם, בכיכובו של נורמן רידוס (Norman Reedus), ניתן לראות כי ברגע שהגבר המבוגר מפעיל את המכשיר המסתורי בטריילר החדש, נעלם התינוק מידיו של רידוס בטריילר הקודם, ו”עובר” לטריילר החדש לתוך מכשירו של הגבר המסתורי.

סביר להניח שלא מדובר במקריות, היות וקוג’ימה עצמו שיתף את אחד המאמרים באינטרנט שהופיעו אודות הקשר בין הטריילרים, ואף שלח את הגיימרים לחפור בפרטי הסרטונים כדי לגלות רמזים נוספים. בכך, אין ספק כי מאחורי הטריילרים המסתוריים עומד לא אחר מאשר הידאו קוג’ימה, אשף הסיפורים המפותלים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים