טריילר חדש לשומרי הגלקסיה חלק 2

תמונה באדיבות פורום פילם

מארוול (Marvel) שחררה טריילר חדש לסרט הבא ביקום הקולנועי שלה – “שומרי הגלקסיה חלק 2” (Guardians of the Galaxy Vol. 2). מדובר בסרט המשך ללהיט הקולנועי של ג’יימס גאן (James Gunn) מ-2015.

הטריילר החדש מתמקד בשומרים באופן בלעדי. בטריילר הזה לא רואים אנטגוניסטים ואפילו לא דמויות תומכות משמעותיות, אלא רק את גיבורי הסרט. כל אחד משומרי הגלקסיה מוצג לנו, ולמקרה ששכחנו במי מדובר או שהמותג בכלל חדש לנו, הנה השמות שצריך להכיר:

  • נוכל-החלל סטאר לורד (Star Lord), אותו משחק כריס פראט (Chris Pratt);
  • הלוחמת גאמורה (Gamora), אותה משחקת זואי סלדנה (Zoe Saldana);
  • דראקס (Drax) “המשמיד”, אותו מגלם דייב בטיסטה (Dave Bautista);
  • רוקט (Rocket) הדביבון המדבר, אותו מדובב בראדלי קופר (Bradley Cooper), שקולו פותח את הטריילר;
  • גרוט (Groot), העץ התבוני שחזר לחיים כתינוק לאחר שהקריב את עצמו בשביל חבריו, אותו עדיין מדובב וין דיזל (Vin Diesel).

דמויות נוספות מהסרט הראשון כמו יונדו (Yondu) ונבולה (Nebula) יחזרו גם הן, אך בטריילר זה לא ראינו אותן. כמו כן, ידוע לנו כבר שהנבל המרכזי בסרט יהיה כוכב לכת תבוני בשם אגו (Ego), וידוע אף שקורט ראסל (Kurt Russel) ישחק אותו, אך בינתיים מארוול לא חושפת את הישות המסתורית.

“שומרי הגלקסיה חלק 2” יעלה למסכים ב-4 במאי בישראל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים