טריילר לסרט “לפני שאפול” – דרמת נעורים במדע בדיוני

תמונה באדיבות פורום פילם

לפני שאפול (Before I Fall) הוא ספר רב-מכר מ-2010, של הסופרת לורן אוליבר (Lauren Oliver). הספר מתאר את היום האחרון בחייה של סאם (Sam), שנאלצת לחיות שוב ושוב את אירועי היום הנוראי הזה. כעת סרט המבוסס על הספר צפוי לעלות למסכים.

הסרט מתרחש ביום שישי, 12 בפברואר, יום רגיל בשביל סאם שמתחילה את הבוקר בבית הספר ומסיימת אותו במסיבת-בית אצל חבר לשכבה. בטריילר אנו רואים שסאם חווה את כל הגוונים של חיי התיכון ביום האחד הזה, עד שלבסוף היא נהרגת בתאונת משאית. במקום למות, היא קמה שוב בבוקר אותו יום, וחיה אותו שוב.

סאם לא מצליחה לשנות את גורלה, לפחות לא תחילה, אך היא מקבלת את ההזדמנות הנדירה לבחון כל פרט ופרט שמתרחש ביום הזה, וללמוד יותר על חברותיה, על הסביבה שלה, ובעיקר על עצמה. בניגוד ל”לקום אתמול בבוקר” (Groundhog Day) המפורסם בעל הרעיון הדומה, לא מדובר בקומדיה קלילה, אלא בסרט דרמה שלוקח את עצמו הרבה יותר ברצינות.

Groundhog Day
מקור: gifstache.com

את סאם משחקת זואי דויטש (Zoey Deutch), שכיכבה גם בסרטו האחרון של ריצ’רד לינקלייטר (Richard Linklater), “כולם רוצים את זה” (Everybody Wants Some). תסריט “לפני שאפול” נכתב על ידי מריה מג’נטי (Maria Maggenti), והסרט מבוים על ידי רי רוסו-יאנג (Ry Russo-Young).

“לפני שאפול” צפוי לעלות למסכים ב-2 למרץ 2017.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים