סלקום TV משתדרגת עם חבילת ערוצי הספורט של צ’רלטון

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום, מציג את שירות סלקום TV על-גבי ה-Apple TV (צילום: גאדג'טי) ניר שטרן, מנכ”ל סלקום, מציג את שירות סלקום TV על-גבי ה-Apple TV (צילום: גאדג’טי)

שירות הזרמת המדיה סלקום TV של ספקית התקשורת הישראלית סלקום יקבל שדרוג מתבקש עבור חובבי הספורט בישראל. החברה הודיעה היום (א’, 11.12) כי חתמה על הסכם לשידור ערוצי ספורט חדשים עם צ’רלטון, ותוסיף לסלקום TV את ערוצי “ספורט 1”, “ספורט 2” כבר בסוף השבוע הקרוב, כאשר בהמשך תצרף את גם ערוצי “ספורט 3″ ו”ספורט 4”, כולם באיכות שידור HD.

חבילת ערוצי הספורט החדשה תגיע במחיר נפרד ממחיר הבסיס של 99 שקלים בו מציעה סלקום את שירותי סלקום TV. במידה שתרצו להצטרף לחבילה הכוללת את ערוצי “ספורט 1″ ו”ספורט 2”, תתבקשו לשלם 67 שקלים נוספים מידי חודש, כלומר 166 שקלים בסה”כ עבור משתמשי סלקום TV ו-216 שקלים עבור משתמשי חבילת הטריפל של סלקום. מסלקום לא נמסרו פרטים אודות התמחור של ערוצי “ספורט 3” ו-“ספורט 4” שיהיו זמינים רק בשלב מאוחר יותר.

לצד התכנים הזמינים ב-VOD הכוללים סדרות וסרטים, סלקום TV מציעה כיום מגוון רחב למדי של ערוצי תוכן, בהם ערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 1 (ב-HD), ערוץ 20, ערוץ 9 (ב-HD), חינוכית 23, ערוץ 24, ויוה, נשיונל ג’יאוגרפיק (ב-HD), ערוצי לייף סטייל, CNN, ערוץ FOX (ב-HD) ואת ערוצי הספורט Sport 5 ו-Sport 5 Plus, אליהם מצטרפים כעת ערוצי ספורט 1 וספורט 2 בתשלום נוסף.

ערוצי הספורט בסלקום TV
ערוצי הספורט בסלקום TV (תמונה: גאדג’טי)

במסגרת שידורי ערוצי “ספורט 1″ ו”ספורט 2” ניתן יהיה לצפות בשידורי ליגת העל הישראלית, ה-Premier League האנגלית, משחקי הליגה האיטלקית והאירופאית, משחקי הגביע האנגלי והספרדי ובמשחקי הליגה הגרמנית, ההולנדית, הארגנטינאית, הליגה האנגלית השניה וליגת ליברטדרוס.

ההסכם עם צ’רלטון מגיע לאחר שבסוף חודש נובמבר השיקה סלקום את חבילת שירותי הזרמת המדיה שלה על גבי ה-Apple TV 4 של אפל, זו מגיעה עם אפליקציה ייעודית הכוללת לראשונה את ערוצי השידור הישירים במתכונת IP מלאה במקום דרך אנטנת עידן+ הקיימת בממיר הרגיל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים