הוכרז: Huawei Honor Magic – עם זכוכית קמורה מכל זווית ובינה מלאכותית

Huawei Honor Magic Huawei Honor Magic

שוברת את כל המוסכמות: יצרנית הסמארטפונים הסינית הונור (Honor), שנמצאת בבעלות ושליטה מלאה של קונצרן הטכנולוגיה הענק Huawei, חושפת סמארטפון חדש עם עיצוב מעניין, והוא ה-Huawei Honor Magic.

עיצוב שונה

הסמארטפון הצעיר של הונור מגיע כסנונית הראשונה בסדרה חדשה בשם “מג’יק”, והוא מביא עימו בראש ובראשונה עיצוב השונה מזה אותו אנו רגילים לראות מבית היוצר של וואווי. ראשית, עשוי ה-Honor Magic ברובו מזכוכית קמורה, כאשר זו מכסה את חלקו העליון והאחורי באופן מוחלט. למעשה, היצרנית לא הסתפקה בזכוכית הקמורה מימין ומשמאל למכשיר, אלא שזו המגיעה עימו קמורה בכל 8 הקצוות של הסמארטפון – מימין ומשמאל וכן מלמעלה ומלמטה, גם בחלקו האחורי וגם בחלקו הקדמי.

הזכוכית שמכסה את ההונור מג’יק מכל עבר מתעגלת ישירות למסגרת מתכת המגיעה בצבע זהב ורוד. את כל המחברים והחריצים הנדרשים שילבה החברה בתחתית המכשיר, שם נמצא, מימין לשמאל: רמקול, מיקרופון, מחבר USB Type-C להעברת נתונים וטעינה, מגירת כרטיס ה-SIM ושקע 3.5 מ”מ עבור חיבור אוזניות או אביזרי שמע. מצידו הימני של המכשיר נמצא את כפתור הנעילה/כיבוי ואת כפתורי ויסות הווליום.

Huawei Honor Magic
Huawei Honor Magic

בגב הזכוכית של ה-Huawei Honor Magic נמצא מערך צילום כפול בעל שני חיישנים נפרדים ברזולוציית 12 מגה פיקסל שיתפקדו בדומה למערך הצילום הכפול ב-Honor 8, יחד עם פלאש LED כפול. בחלקו הקדמי, מלבד צג ה-AMOLED הקמור, נמצא מצלמת סלפי ברזולוציית 8 מגה פיקסל עם פלאש LED קדמי ושלל חיישנים נוספים שיאפשרו, בין היתר, את התמיכה הרחבה ביכולות האינטליגנציה המלאכותית שמשולבת במכשיר.

בינה מלאכתותית

אחד מן הפיצ’רים המהותיים ביותר במכשיר אחרי עיצובו ולפני שבכלל נתחיל לדבר על מפרטו הטכני, הינן יכולות הבינה המלאכותית המשולבות בממשק המשתמש החדש אותו הוא מריץ, שקרוי בשם Honor Magic Live ומבוסס על גבי אנדרואיד 6.0 מרשמלו. ממשק זה, בשילוב עם יכולות האינטיליגנציה המלאכותית של ה-Honor Magic, יציעו מגוון פונקציות מרשימות:

  • בעת שיחזיק המשתמש בידו את המכשיר, ההונור מג’יק יזהה זאת וצליל ההתראות הנכנסות יושתק ובמקום זאת יפעל הרטט בלבד.
  • WiseScreen – באמצעות שימוש בחיישן המשולב במסגרת המכשיר ובחיישן אינפרא-אדום המשולב בחלקו הקדמי, מסוגל המכשיר לזהות כי בעליו מרים אותו ובהתאם לכך יידלק המסך באופן מיידי.
  • באמצעות שימוש בחיישניו השונים, יזהה המכשיר כאשר המשתמש נמצא בסביבה חשוכה ויציג באופן אוטומטי את אפליקציית הפנס על גבי המסך.
  • FaceCode Intelligent Recognition – ה-Honor Magic מסוגל לזהות האם האדם שמחזיק אותו הוא בעליו, ובמקרה כזה תוכן ההתראות שמתקבלות במסך הנעילה יוצג במלואו. במקרה שהמכשיר זיהה כי האדם שאוחז בו אינו בעליו, יוסתר תוכן ההתראות באופן מיידי.
  • ממשק Magic Live מסוגל ליצור אירועים בלוח השנה בהסתמך על התוכן הנכתב במיילים והודעות SMS. כמו כן, יכול הממשק להציע למשתמש הצעות רלוונטיות להודעות שנשלחות אליו. לדוגמה – במקרה שבעל המכשיר נשאל בהודעת SMS היכן הוא נמצא, יציע לו המכשיר באופן אוטומטי לשתף את מיקומו הנוכחי.
  • ממשק ה-Honor Magic מסוגל ללמוד ולהכיר את המשתמש ובהתאם להיכרות עימו כלל הצעותיו והפיצ’רים אותם הוא מבצע יהיו רלנווטיים יותר ויותר עבור האדם שמשתמש בו.

Huawei Honor Magic

מלבד אלו, קיים מגוון נרחב של פיצ’רים נוספים אותם מסוגל המכשיר וממשק המשתמש הייחודי שלו לבצע, ועם הזמן צפוי הממשק להמשיך ולהתרחב עם פונקציות חדשות. עם זאת, ייתכן מאוד כי את לקוחות החברה הפוטנציאליים תטריד שאלה אחרת בנושא זה, והיא פרטיותם. עם זאת, נראה כי וואווי לא דילגה על נושא זה ומיהרה לציין כי כל עיבוד הנתונים עבור יכולות הבינה המלאכותית של הסמארטפון מתבצעות ישירות על גביו, וישנו גם שבב ייעודי שנועד להצפין מידע רגיש.

כפתור בית אינטראקטיבי

כפתור הבית שמשולב ב-Huawei Honor Magic נמצא מעט מתחת למסכו, ומבצע תפקיד כפול בעודו משמש כחיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש. נוסף על כך, יציע כפתור הבית מגוון מחוות שמבטלות את הצורך בכפתורי ניווט קפסטיביים או כפתורי מגע.

בין המחוות השונות אותן יציע הכפתור ניתן יהיה למצוא לחיצה יחידה עבור חזרה למסך הבית או יציאה מן האפליקציה בה נמצא המשתמש, לחיצה כפולה על מנת להגיע למסך האפליקציות האחרונות והחלקה על גבי הכפתור על מנת שזה יתפקד ככפתור “חזרה” הפופולרי במכשירי אנדרואיד. מדובר בפונקציות הדומות למדי לאלו שמציעים כפתורי הבית של מכשירי Meizu השונים.

Huawei Honor Magic
Huawei Honor Magic

טעינה מהירה במיוחד

מתחת למכסה המנוע של המכשיר נמצאת סוללה בלתי נתנת לשליפה ובעלת קיבולת שאינה גבוהה במיוחד: 2,900mAh. אז מה מיוחד בה? וואווי שילבה ב-Honor Magic טכנולוגיית טעינה מהירה חדשה ומתקדמת ביותר, שתאפשר לסוללתו להטען במהירות שיא.

במקרה שיחובר המכשיר לשקע המכשיר באמצעות המטען הייעודי שלו, מסוגלת סוללת ה-2,900mAh להטען מ-0 ל-90 אחוזים תוך כ-30 דקות בלבד.

מפרט (כמעט) דגל

באופן די מפתיע, לא כולל ה-Honor Magic מפרט פורץ דרך או יוצא דופן, אך בהחלט מדובר בכזה הפונה לשוק הגבוה. ראשית, מסך ה-AMOLED שבחלקו הקדמי מגיע בגודל 5.09 אינץ’ וברזולוציית Quad HD 2K, כך שנוצרת צפיפות פיקסלים מרשימה של 577ppi. על יכולות העיבוד של המכשיר תהא אמונה מערכת השבבים Kirin 950 מבית וואווי, כשזו כוללת 4 ליבות מסוג Cortex-A72 בתדר מירבי של 2.3GHz עבור המשימות האינטנסיביות ביותר, ו-4 ליבות נוספות מדגם Cortex-A53 בתדר מירבי של 1.8GHz עבור הפעולות היום-יומיות.

לצד אלו נמצא מתחת למכסה המנוע את המאיץ הגרפי Mali-T880, יחד עם זיכרון RAM בנפח 4GB ורכיב אחסון פנימי בסך 64 גיגה-בייט. בחלקו הקדמי ועבור מצלמת הסלפי שלו נמצא חיישן צילום  ברזולוציית 8 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0. מימדיו: 146.1 מ”מ אורך, 69.9 מ”מ רוחב, 7.8 מ”מ עובי ומשקל של 145 גרם.

מחיר וזמינות

ה-Huawei Honor Magic יהיה זמין, נכון לרגעים אלו, באופן בלעדי עבור קהל לקוחות החברה בסין, שם הוא יוצע לרכישה כבר החל מהיום (ו’, 16.12), דרך מגוון אתרי קמעונאות מקומיים.

אף שה-Honor Magic מציע עיצוב שונה, יכולות בינה מלאכותית וסוללה הנטענת תוך דקות ספורות, לא תמחרה אותו היצרנית במחיר גבוה במיוחד: 3,699 יואן סיני בלבד. בתרגום לשקלים, מדובר בסכום של כ-2,065 שקלים (ללא חישוב עלויות מיסים ושילוח).

 

Huawei Honor Magic
Huawei Honor Magic


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים