חברת Dragonera הישראלית מגייסת 3 מיליון דולר מקרן סינגולריטים

צוות Dragonera תמונה: Dragonera

חברת Dragonera הישראלית הודיעה לפני זמן קצר על השלמת סבב גיוס ראשון בסך של 3 מיליון דולר. את הסיבוב הנוכחי הובילה קרן סינגולריטים הישראלית של משה חוגג. לצד חשיפת גיוס ההון, הודיעה החברה על השקת המוצר שלה לקהל הרחב ובעצם מזמינה כעת משתמשים לנסות את שירותיה.

אז מה Dragonera עושה? החברה הבינה כי לא מעט מהפיתוחים בעולם הטכנולוגיה אורכים זמן רב מידי בעקבות המורכבות הטכנולוגית בפיתוח מוצר, אפילו אם הוא ברמת האב טיפוס. בכדי לפתור בעיה זו, פיתחה החברה מערכת מבוססת בינה מלאכותית, המאפשרת לבנות את המוצר (אפליקציה או אתר ווב) באמצעות סט מוגדר של רכיבים שידעו להתחבר אחד לשני כמו פאזל.

מילת המפתח בשירות של החברה היא אוטומציה עמוקה של תהליכי בניית המוצר, מה שיאפשר גמישות רבה ופיתוח מהיר של שירותים שונים. המערכת מבצעת את האוטומציה באמצעות Microservices (מיקרו שירותים) – חלקים קיימים מבעוד מועד וכוללים קודים החוזרים על עצמם שיכולים להיות בשימוש רוחבי על פני מספר אפליקציות ושירותים. על פי טענת החברה, באופן זה ניתן לחסוך כ-70 אחוז מכלל דרישות הפיתוח וכפועל יוצא מכך לקצר בצורה משמעותית את משך הפיתוח עצמו.

על פי התמונות מהמערכת ניתן להבין כי אלמנטים שונים כבר מומשו עבור המפתח וכל שעליו לעשות הוא להשמיש אותם במוצר החדש. כך למשל, תוכלו לעצב את מסך העלייה הראשוני, להגדיר התממשקות לפייסבוק ועוד בלחיצת כפתור. את שאר חלקי השירות, אלו שלא ניתן להוסיף באמצעות ה-Microservices, החברה תפתח באמצעות רשת המעצבים והמפתחים העומדים לרשותה. בשלב זה תיכנס לפועל הבינה המלאכותית אשר אמורה לבצע תמחור חכם – כזה שיאפשר ליזמים ליהנות ממוצר מינימלי (MVP) בעלות של רק כמה אלפי דולרים.

להתנסות במוצר – לחצו כאן


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים