עדכון משמעותי לאפליקציית Viber: הודעות וידאו, סטיקרים חדשים ועוד

אפליקציית וייבר (Viber), אשר נרכשה על ידי Rakuten בתמורה לכ-900 מיליון דולר לפני כשלוש שנים, מודיעה על עדכון משמעותי הכולל הוספת פיצ’רים חדשים ומתיחת פנים עיצובית. העדכון יתחיל להגיע לכל משתמשי השירות בימים הקרובים ויתמוך במכשירים מבוססי אנדרואיד ו-iOS.

העדכון הראשון הוא תמיכה בהודעות וידאו, המבוססות על סרטונים קצרים של עד 30 שניות, אותן ניתן לשלוח לכל משתמש. הפיצ’ר החדש נבנה אל תוך חלון ההודעות הרגיל וניתן להגיע אליו דרך החלקה מהירה על כפתור ההקלטה הקולית.

משתמשים יוכלו להחליט בעצמם האם לבחור בשליחת הודעה קולית או הודעת וידאו בקלות רבה ובכך יוכלו לשוחח עם חבריהם בדרך העדיפה עליהם.

העדכון השני המגיע לאפליקציה הוא תמיכה בשירותי צד-שלישי של מפתחים נבחרים מרחבי העולם (Giphy, Wikipedia TheMovieDB ועוד). לכל אותם שירותים ניתן לקרוא ישירות מחלון השיחות באמצעות כתיבת התו “@”, אשר יציג בפניכם רשימה של שירותים תומכים. לחיצה על כך אחד מהם תפעל את השירות הרלוונטי ותעניק למשתמש אפשרות לקבל מידע חיצוני ובכך להעשיר את השיחה עם הגורם השני.

באופן זה למשל ניתן לצרף גיפים מצחיקים, פרטי מידע מוויקיפידה וכו’. בנוסף, משתמשים יוכלו כעת לגשת לאוסף הסטיקרים הגדול של וייבר בצורה זהה. הקלדה של “stickers@” או “@” תאפשר למשתמשים לבחור או לחפש את הסטיקר האהוב עליהם. החברה מזמינה מפתחים לרתום את הפלטפורמה שלה ולהציע עוד מגוון רחב של אפשרויות למשתמשים.

העדכון האחרון של וייבר הוא עיצוב מחדש של כל האימוג’ים והסטיקרים אשר זמינים לשימוש באפליקציה. התמונות החדשות עוצבו עם מראה “שטוח” וצבעוני אשר עתידים לשפר את חווית השימוש בהם.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים