דיווח: סמסונג תכריז על ה-Galaxy S8 בחודש אפריל

Samsung Galaxy S7 Edge (צילום: גאדג'טי) Samsung Galaxy S7 Edge (צילום: גאדג’טי)

מכשירי סדרת הדגל הבאה מבית סמסונג, Galaxy S8, שצפויה להכיל שני מכשירים בלבד, תוצג באופן רשמי במהלך אירוע הכרזה שיערך בניו-יורק בחודש אפריל הקרוב, כך טוען דיווח חדש שצץ ברשת ומקורו במולדת היצרנית, דרום קוריאה.

לטענת הדיווח, מנכ”ל סמסונג כינס לישיבת אסטרטגיה מיוחדת אמש (ב’, 19.12) את בכירי היצרנית במטה החברה שבדרום קוריאה, ושם התקבלה ההחלטה כי סמארטפון הדגל Galaxy S8 יוכרז רשמית באירוע ייעודי שיתקיים עבור הכרזתו בניו יורק.

זאת, כפי שהעידו חלק מועט מן הדיווחים שפורסמו ברשת במהלך החודשים האחרונים, ובניגוד להכרזת סדרת הדגל הקודמת בייצור החברה, Galaxy S7, שנחשפה במסגרת תערוכת MWC 2016 מוקדם יותר השנה.

הצצה לאחור

עוד עולה מתוך הדיווח כי סמסונג תחשוף את תוצאות חקירתה בעניין מכשירי ה-Galaxy Note 7 המתלקחים במהלך החודשים הראשונים של 2017, בהם היא תתמקד גם בהחזרתו של אמון לקוחותיה האבוד במסגרת צעדים שונים שתבצע לשם כך.

יחד עם הדברים הללו, חושף דיווח אחר כי סדרת הגלקסי S8 תזכה לעלייה משמעותית למדי במחיר, אשר תנוע, לכאורה, בין 15 ל-20 אחוזים עבור כל אחד מן הדגמים בהשוואה לקודמו. בהתאם לכך, עשוי מחיר דגם ה-Galaxy S8 הסטנדרטי לעמוד על כ-800 דולר.

את העלייה המשמעותית במחיר ניתן לייחס לכך ששני דגמי הסדרה צפויים להביא עימם מסך הקמור משני צידיו בתצורת Edge הפופולרית. אלו ככל הנראה יגיעו בגודל של 5.1 ו-5.5 אינץ’.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים