עדכון לאינסטגרם מוסיף סטיקרים ומצב הקלטה חדש

סטיקרים באפליקציית אינסטגרם החדשה

מצלמה אחרי רוח רפאים: בכל רגע נתון, נדמה כי הרשת החברתית אינסטגרם נמצאת שלב אחד מלהפוך לחיקוי מושלם של Snapchat. התוספת האחרונה מגיעה בדמות עדכון חדש המביא עימו תמיכה בסטיקרים וגם מצב צילום ללא ידיים.

מאז נכנעה פייסבוק בחיזוריה הנואשים אחר אפליקציית Snapchat המצליחה, עברה הרשת החברתית הוותיקה לשלב בו היא מנסה לנגוס בנתח השוק של אפליקציית הסרטונים הנעלמים החביבה במיוחד על ליבם של צעירים. היא מממשת זאת באמצעות אפליקציית אינסטגרם, אשר פיצ’ר ה-Story שלה, שהושק לפני מספר חודשים, הופך אט אט לחיקוי מושלם של Snapchat.

יכולת הסטיקרים החדשה מחקה במדויק את הסטיקרים המאפיינים את Snapchat, גם בשימושיות וגם בעיצוב הממשק. בנוסף לאימוג’ים הרגילים, ניתן להשתמש גם בסטיקרים מיוחדים המשתנים בהתאם לזמנים – בשלב זה מוצגים באפליקציה סטיקרים בעלי סממנים של החגים הנוצריים (עץ אשוח, סוודר כריסטמס) וגם של חג חנוכה המתקרב ובא (חנוכייה, סביבון). ניתן להשתמש גם בסטיקר של מיקום, אשר בלחיצה עליו יוביל את הצופה לתמונות נוספות שצולמו באותו מקום.

מצאו את ההבדלים. Instagram נגד Snapchat
מצאו את ההבדלים. Instagram נגד Snapchat

בנוסף לסטיקרים, העדכון החדש מביא עמו גם מצב צילום ללא ידיים. ניתן לבחור אותו באמצעות שימוש בגלגלת האופקית הנמצאת בתחתית המסך, והוא מאפשר להפסיק ולצלם סרטונים בשיטה הנהוגה באפליקציית המצלמה הרגילה – לחיצה לתחילת הקלטה, לחיצה נוספת להפסקתה. מצב הצילום הראשי היה ויישאר המצב הנהוג (איך לא) בסנאפצ’ט – לחיצה ארוכה לתחילת הקלטה, שחרור האצבע להפסקתה.

העדכון החדש זמין כבר עכשיו לכלל המשתמשים ותוכלו למצוא אותו בחנויות ה-App Store או ה-Google Play.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים