הוכרז: BLU Life Max – סמארטפון לשוק הנמוך עם מפרט צנוע וחיי סוללה נדיבים

BLU Life Max BLU Life Max

יצרנית הסמארטפונים האמריקאית בלו (BLU) אינה מוותרת על פלח השוק הנמוך וממשיכה בחשיפתם של סמארטפונים המיועדים עבורו. כעת מכריזה החברה על מכשיר חדש בשם BLU Life Max המציע מפרט צנוע במיוחד שלא מתפשר על חיי סוללה מרשימים. המחיר: 118.9 דולר (מתורגמים לכ-460 שקלים לפני עלויות שילוח ומיסים) ברכישה דרך פלטפורמת הקמעונאות הפופולרית אמזון.

ה-BLU Life Max מציע למשתמשיו מבנה המשלב בין מסגרת בעלת גימור מתכתי, לבין גב הניתן להסרה ועשוי פוליקרבונט בעל טקסטורה המדמה תפרי עור. בגב המכשיר נמצא גם חיישן ביומטרי לזיהוי טביעת האצבע של המשתמש יחד עם מערך הצילום הראשי. בחלקו הקדמי ממוקם צג IPS LCD בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית HD, כאשר מעליו ממוקמת מצלמת סלפי ברזולוציית 5 מגה פיקסל עם פלאש LED צמוד.

BLU Life Max
BLU Life Max

על ביצועי המכשיר אמונה מערכת השבבים לשוק הנמוך MediaTek 6737 הכוללת מעבד מרובע ליבות בתדר מקסימלי של 1.3GHz יחד עם המאיץ הגרפי Mali-T720. מלבד זאת, נמצא מתחת למכסה המנוע של המכשיר הצנוע זיכרון 1GB RAM, רכיב אחסון פנימי בסך 8 גיגה-בייט ומצלמה ראשית ברזולוציית 8 מגה פיקסל עם פלאש LED כפול ויכולות צילום וידאו ברזולוציית Full HD 1080P.

סוללת המכשיר, שמהווה מבחינת BLU לאחת מגולות הכותרות שב-Life Max, מגיעה עם קיבולת של 3,700mAh, והיא אף תציע למשתמשים למעלה מ-30 ימי המתנה ו-3 ימי שימוש מלאים תחת טעינה אחת, כך על פי הבטחת החברה. מימדי המכשיר, עליו תרוץ מערכת ההפעלה אנדרואיד 6.0 מרשמלו, יעמדו על 154.5 מ”מ אורך, 77.1 מ”מ רוחב ו-8.7 מ”מ עובי.

BLU Life Max
BLU Life Max


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים