שמועה: HTC X10 יוכרז בחודש הבא

HTC One X9 (צילום: גאדג'טי) HTC One X9 (צילום: גאדג’טי)

יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית HTC עשויה לחשוף כבר במהלך החודש הבא סמארטפון חדש שיענה לשם HTC X10 ויגיע כממשיך דרכו של דגם ה-X9 אותו חשפה החברה בשלהי חודש דצמבר 2015, כך עולה מתוך שמועה חדשה שמגיעה דרך אתר My Driver הסיני.

HTC One X9 (צילום: גאדג'טי)

על פי פרטי הדיווח הטרי, היצרנית הטיוואנית כבר החליטה על מועד חשיפתו של הסמארטפון, וזו תתבצע בחודש ינואר הקרוב. בשלב הנוכחי לא ידוע מתי ייחשף המכשיר, אך בהתחשב בדיווח מהבוקר (ד’, 21.12), בו שיתפנו אתכם בהודעתה של HTC על קיומו של אירוע הכרזה ב-12 בינואר, בהחלט ייתכן שזה יהיה המועד בו תבחר היצרנית לחשוף את המכשיר.

בכל הנוגע למפרטו הטכני של ה-HTC X10, נמסר בדיווח כי זה יציע מתחת למכסה המנוע את מערכת השבבים Helio P10 הפונה לשוק הביניים וכוללת 8 ליבות עיבוד מדגם Cortex-A53, יחד עם 3GB RAM, מסך בגודל 5.5 אינץ’ (ככל הנראה ברזולוציית Full HD), מצלמת 13 מגה פיקסל ראשית עם מייצב תמונה אופטי (OIS) ועוד. אנו מעריכים כי הרמקולים הקדמיים שהופיעו ב-X9 ישולבו גם בממשיך דרכו, כמו גם אלמנטים נוספים שהופיעו בו, בראשם גוף עשוי מתכת.

את ה-HTC X10 תציע היצרנית לרכישה, בהתאם לפרטי הדיווח, במחיר של 2,000 יואן סיני, הם שווי ערך לכ-1,110 שקלים על פי שער ההמרה הנוכחי וללא חישוב עלויות שילוח ומיסים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים