טריילר ראשון ל-Alien Covenant: פריקוול לסרטי הנוסע השמיני

קרדיט תמונה: 20th Century Fox

פוקס המאה ה-20 שחררה טריילר ראשון לפריקוול החדש הצפוי לצאת ל”הנוסע השמיני”, הנקרא Alien: Covenant. מופק ומבויים על ידי רידלי סקוט (Ridley Scott), הבמאי של הסרט המקורי. סקוט הפיק וביים לאחרונה גם את פרומתאוס (Prometheus), סרט שהניח יסודות חדשים ליקום בו “הנוסע השמיני” מתרחש.

בסרט החדש ספינת החלל “קובננט” מגיעה לכוכב לא מוכר, שעושה רושם של מקום יפהפה ומיוחד. במהרה צוות ה”קובבנט” מגלה שהם הביאו איתם לספינה טורפים אלימים וחסרי רחמים מהכוכב, ועכשיו עליהם לשרוד.

Covenant הוא פריקוול ישיר לסרטי “הנוסע השמיני”, בניגוד ל”פרומתאוס”, אך יש קשר גם ביניהם. ראשית, ניתן לראות בטריילר שמלבד הזינומורף (Xenomorph) המפורסם, יש עוד דברים שתוקפים את הצוות בצורה דומה, מה שמרמז על כך שמדובר בשאריות של נשקים ביולוגיים של תרבות עתיקה, כמו מה שהוצג ב”פרומתאוס”. הקישור הברור יותר הוא שובו של דייויד (David) האנדרואיד מ”פרומתאוס”, אותו שוב משחק מייקל פסבנדר (Michael Fassbender).

קתרין ווטרסון מתוך הסרט Alien Covenant
קתרין ווטרסון מתוך Alien Covenant (קרדיט תמונה: 20th Century Fox)

שחקנים בולטים נוספים שצפויים להופיע בסרט החדש הם ג’יימס פרנקו (James Franco), דני מקברייד (Danny McBride), אותו ניתן לראות לא מעט בטריילר החדש, וגאי פירס (Guy Pearce), שיופיע שוב בתפקיד פיטר וויילנד (Peter Wayland), מייסד תאגיד וויילנד שהופיע לראשונה גם הוא ב”פרומתאוס”, אך ששמו ידוע לשמצה כבר מסרטי “הנוסע השמיני” המקוריים. את גיבורת הסרט, דניאלס (Daniels), תשחק קתרין ווטרסון (Catherine Waterson), שגילמה את הקוסמת טינה (Tina) ב”חיות הפלא והיכן למצוא אותן” (Fantastic Beasts and Where to Find Them).

Alien: Covenant צפוי לעלות למסכים בארצות הברית ב-19 למאי, עוד כחצי שנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים