סמסונג עשויה להציע עט סטיילוס כאביזר נלווה ל-Galaxy S8

Samsung Galaxy Note 5 (צילום: גאדג’טי)

מאז הוכרז מכשיר ה-Galaxy Note הראשון של סמסונג, איי שם בשלהי 2011, הקפידה ענקית הטכנולוגיה הדרום קוריאנית להמשיך ולתחזק את ייחודה של סדרת הפאבלטים, בראשה עמד עט ה-S Pen, אשר גרם לכולנו לשכוח מכל הדעות הקדומות אודות יכולותיהם של עטי הסטיילוס. כעת, ייתכן כי החברה מעוניינת להביא את חווית העט גם למשתמשי סדרת הדגל הבאה שלה, כאשר שמועה חדשה חושפת כי ה-Galaxy S8 עשוי להביא עימו עט סטיילוס כאביזר נלווה.

בהתאם לפרטי השמועה, שפורסמה ברשת החברתית הסינית Weibo, סמסונג בחנה דגם אב טיפוס למכשירי סדרת S8 שהביא עימו עט סטיילוס מובנה (סביר להניח עט S-Pen הדומה לזה של סדרת ה-Note). בסופו של יום, כך נמסר, החליטה החברה שלא להתקדם עם קונספט זה, ובמקום זאת יוצע עט הסטיילוס לרכישה בנפרד ממכשירי ה-Galaxy S8 ו-S8 Plus.

בשלב זה לא ברורה התמונה אודות צמד מכשירי הדגל הבאים של סמסונג, שכן במהלך החודשים האחרונים התקבלו אינספור דיווחים ושמועות בנושא שחלקם אף עמדו אחד מנגד לשני. על פי אלו, צפויים הגלקסי S8 ו-S8 פלוס להביא עימם מפרט מן השורה הראשונה הכולל: מסך Super AMOLED קמור ונטול שוליים בגודל 5 ו-6 אינץ’ (או 5.1 ו-5.7 אינץ’), בהתאמה, מערכת שבבים מדגם Exynos 8895 או Snapdragon 835, זיכרון RAM בנפח הנע בין 6 ל-8 גיגה-בייט, קורא טביעות אצבע אופטי, תמיכה בתקן בלוטות’ 5.0 ועוד.

הכרזת ה-Galaxy S8 Plus ו-S8 תתרחש בין החודשים פברואר לאפריל במועד שעדיין אינו ידוע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים