עכשיו בישראל: Xiaomi Redmi Note 4 עם סוללת הענק במחיר של החל מ-1,450 שקלים

Xiaomi Redmi Note 4 Xiaomi Redmi Note 4

סמארטפון הפרימיום לשוק הביניים מבית שיאומי, ומי שנבחר על ידי קוראי אתר גאדג’טי לסמארטפון המשתלם ביותר של השנה, Xiaomi Redmi Note 4, מושק באופן רשמי בישראל על ידי יבואנית מוצרי שיאומי, חברת המילטון חשמל ואלקטרוניקה בע”מ, זאת לאחר השקה שקטה שהחלה עוד בחודש נובמבר. המחיר: 1,450 שקלים לגרסת ה”פרימיום” המתקדמת, בצירוף 5 שנות אחריות מלאות מטעם היבואנית הרשמית.

ה-Redmi Note 4 בגרסה בה הוא מגיע לישראל מציע למשתמשיו מפרט המשלב: מערכת שבבים מדגם Helio X20 הכוללת 10 ליבות עיבוד בתדר מקסימלי של 2.1 גיגה-הרץ יחד עם המאיץ הגרפי Mali-T880 מבית חברת ARM, רכיב אחסון פנימי בסך 64GB, קורא טביעות אצבע הממוקם בגבו, מצלמה ראשית ברזולוציית 13 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0, מנגנון זיהוי פאזה לפוקוס אוטומטי (PDAF) ויכולות צילום וידאו ברזולוציית Full HD, מצלמת סלפי ברזולוציית 5 מגה פיקסל עם מפתח צמצם f/2.0 ו-3GB RAM.

נוסף על כך ואולי אחד מן הפיצ’רים המהותיים ביותר שנמצא ברדמי נוט 4 היא סוללת ענק בעלת קיבולת של 4,100mAh, שתספק את כוח העבודה למפרט המכשיר ולמסכו, שמגיע בגודל 5.5 אינץ’ וברזולוציית Full HD. המכשיר מציע למשתמשיו מבנה יוקרתי עשוי מתכת, שיגיע בצבעים זהב, אפור וכסוף.

Xiaomi Redmi Note 4 בצבעים כסוף, אפור כהה וזהב
Xiaomi Redmi Note 4 בצבעים כסוף, אפור כהה וזהב

מחיר המכשיר לרכישה ישירה מן היבואן הרשמי עומד על 1,499 שקלים, אם כי ניתן למצוא אותו נמכר (יחד עם אחריות היבואן הרשמי) במחיר מעט נמוך יותר דרך רשתות אלקטרוניקה שונות, ביניהן KSP, מחסני חשמל, אייבורי, אופיס דיפו וקרביץ החל ממחיר של 1,450 שקלים. אם אחריות היבואן הרשמי אינה חשובה לכם, תוכלו להשיג אותו במחיר התחלתי של כ860 שקלים (לפי אתר השוואות המחירים ZAP).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים