הוכרז: HP OMEN X – מסך גיימרים קעור בגודל 35 אינץ’

מסך HP OMEN X 35 מסך HP OMEN X 35

חגיגת ההכרזות מבית היצרנית האמריקאית HP ממשיכה עם מסך גיימרים חדש בשם OMEN X. המסך החדש, שגודלו 35 אינץ’, מציע פאנל קעור ועוד שלל יכולות נאות.

נוסף על הקיעור המעשיר את חווית הצפייה, תמצאו כאן גם יחס מסך קולנועי של 21:9 אשר עוטף את הגיימר במשחק ומעצים את החוויה עוד יותר. המסך מציע רזולוציית UWQHD (ראשי תיבות של Ultra Wide Quad HD), המורכבת מ-1,440 פיקסלים לגובה ו-3,440 פיקסלים לאורך.

המסך מציע תמיכה בטכנולוגיית G-Sync, המשפרת את חווית הצפייה בכך שהיא מתאימה את קצב רענון הפאנל לקצב ייצור הפריימים בכרטיס המסך – כך ניתן לקבל חוויה חלקה ונטולת קריעות ומריחות גם בסצנות קשות לרנדור. קצב הרענון המקסימלי עומד על 100 הרץ, בעוד שיחס הניגודיות הטבעי עומד על 1:2500. בגזרת החיבורים תמצאו חיבורי DisplayPort, HDMI, ורכזת בעלת שלושה חיבורי USB 3.0.

מסך HP OMEN X

המסך מציע שוליים דקיקים בכל הצדדים מלבד הצד התחתון ומציג זמן תגובה של 3 מילי-שניות – לא בדיוק המהיר בקטגוריה, אך מהיר דיו עבור רוב השחקנים. קימור הפאנל הוא ברמה של 1800R – אילו היו ממשיכים קצותיו ונפגשים, היה נוצר מעגל ברדיוס 1.8 מטר. גובהו של מעמד המסך מתכוונן עד להבדל של 13 סנטימטרים והוא מציע תאורה מובנית המקלה על הצפיה בחדרים חשוכים.

המסך החדש יושק בחודש אפריל באירופה, אסיה והמזרח התיכון (טרם נמסר אם גם בישראל). הוא יאלץ אתכם להיפרד מ-1,300 אירו, הם כ-5,200 שקלים חדשים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים